توسط بهتاش فریبا صورت گرفت؛

آنالیز وضعیت استقلال قبل از دیدار با گل گهر

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۹:۰۲:۴۳
کد خبر: ۱۱۱۲۱۳۷
آنالیز وضعیت استقلال قبل از دیدار با گل گهر
برنامه "صبح و ورزش" چهارشنبه 10 دی، در گفتگو با بهتاش فریبا، پیشکسوت استقلال به آنالیز وضعیت استقلال قبل از دیدار با گل گهر پرداخت.

به گزارش برنا؛ بهتاش فریبا، پیشکسوت استقلال، در ارتباط با دیدار امروز استقلال و گل گهر به برنامه "صبح و ورزش" گفت: به نظرم بازی امروز به دلیل حساسیت نزدیک جدول، شناختی که دو مربی از همدیگر دارند و اینکه امسال متأسفانه هنوز کیفیت مسابقات به آن حدی که باید برسد نرسیده، بازی خیلی قشنگی از آب درنمیاید. امسال هنوز بازی خوبی ندیده ام و ستاره ای نداریم. کمبود ستاره ها و نبود تماشاچی آن کیفیت لازم را به بازیها نداده است.

وی ادامه داد: متأسفانه محمود فکری از روز اولی که آمده، هنوز هیچ بازی نفرات کاملش را در اختیار نداشته است و کیفیت بازی را به جهت زیبا بازی کردن، استقلال هنوز ندارد؛ اما از لحاظ نتیجه گرایی به نسبت 4،5 سال گذشته بد نبوده است. در هر صورت به نظرم بازی امروز بیشتر یک فوتبال درگیرانه وسط زمین باشد.  

فریبا در گفتگو با "رادیو ورزش" به آنالیز تیم گل گهر پرداخت و گفت: مدل بازی قلعه نویی اینگونه است که وقتی احتیاج زیاد به گل دارد به دنبال بازی مستقیم می رود. وقتی بازی مستقیم انجام بشود، طبیعتاً خط هافبک هر دو تیم از بازی خارج می شوند و بازی بیشتر به سمت توپ های سوم می رود. تا آنجایی که من می دانم استقلال برنامه ریزی خیلی خوبی برای این کار کرده است که بتواند توپ های سوم را جمع کند. 

این پیشکسوت تصریح کرد: متأسفانه تیم ما شرایط لازم را به خصوص برای پاس دهی به خط فوروارد کم داشته است و بازیکنی که خلاقیت لازم را داشته باشد، کمتر وجود دارد. ما الان در تیم یک مهدی قائدی را داریم که خلاقیت دارد که او هم امسال هنوز گل نزده است. به جهت آماری، آمار خوبی نداریم. 

وی در پایان افزود: خیلی امیدوارم که انشالله این هفته، قبل از بازی شهرآورد فوتبال خوبی را تماشا کنیم. بازی امروزی بسیار مهم است و حتی از نظر من از دربی هم اهمیت بیشتری دارد. هم بحث جدول است و هم بحث روحی و روانی برای بازی بعد را دارد. بنده فکر می کنم اگر برنده بازی امروز استقلال باشد برای بازی بعد درصد پیروزی خیلی بالا می رود. 

این برنامه صبح و ورزش، با اجرای مسعود خواجه وند و کارشناسی خسرو والی زاده روی آنتن رفت. برنامه صبح و ورزش ساعت ۷:۱۰ هر روز به جز جمعه ها به مدت 80 دقیقه از شبکه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز