عبدالحمید احمدی:

روستاییان سرشار از استعداد و توانمندی هستند/ فدراسیون روستایی یک فدراسیون راهبردی است

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۳:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۱۴۴۷۰
روستاییان سرشار از استعداد و توانمندی هستند/ فدراسیون روستایی یک فدراسیون راهبردی است
جلسه تودیع و معارفه‌ محمد تقی امیری خراسانی رئیس فدراسیون ورزش‌ روستایی و بازیهای بومی محلی در محل فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی برگزار شد.

به گزارش برنا، دکتر احمدی، معاون امور فرهنگی و دفتر توسعه ورزش همگانی، علیرضا خسروی مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش، مهدی مستجاب الدعوه مسئول امور مجامع وزارت، اکبری سرپرست فدراسیون و حسین دهقانی سرپرست دبیری فدراسیون و جمعی از کارکنان فدراسیون از دیگر حاضران در این جلسه بودند.

در ابتدای مراسم عبدالحمید احمدی ضمن تشکر از اکبری سرپرست فدراسیون، حسین دهقانی سرپرست دبیری فدراسیون به دلیل زحمات و سرپرستی در فدراسیون ورزش‌های روستایی گفت: عرصه ورزش‌های روستایی عرصه‌ی خطیری است و پذیرش مسئولیت راهبری آن در قیاس با سایر فدراسیون‌های ورزشی دشوارتر است.

دکتر احمدی در ادامه گفت: ماهیت کار این فدراسیون با فدراسیونهای دیگر تفاوت دارد چرا که کار این فدراسیون راهبردی است.

وی بیان کرد: روستاییان سرشار از استعداد و توانمندی هستند که باید با برنامه ریزی جامع و اصولی شرایط ورزش را برای جامعه روستایی فراهم نماییم.

دکتر احمدی در پایان افزود: بازیهای بومی محلی و ورزشهای سنتی و آیینی برای ما گنجینه هستند در واقع ورزشهای سنتی پشتوانه خوبی هستند برای ورزش قهرمانی لذا باید حمایت های لازم صورت گیرد تا شاهد رشد و رونق این ورزشها باشیم.

در ادامه محمد تقی امیری خراسانی رییس فدراسیون ورزش روستایی ضمن تقدیر و تشکر از حاضران در جلسه گفت: بنده به عنوان یک شاگرد افتخاری نصیبم شد تا در خدمت جامعه ورزش روستایی باشم.

وی خاطرنشان کرد: سعی می کنیم با همدلی و هم افزایی و با همکاری اهداف و سیاستهایی که برای ارتقای ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی در نظر داریم گام برداریم. بنابراین باید به جای حرف زدن در میدان کار مرد عمل باشیم تا بتوانیم موجبات رشد و توسعه ورزشهای سنتی را فراهم نماییم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز