بررسی هفته دهم لیگ برتر فوتبال؛

رحمتی تشنه برد/ نفتی نشوید!

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۹
کد خبر: ۱۱۱۴۶۸۹
رحمتی تشنه برد/ نفتی نشوید!
در ادامه برگزاری دیدارهای لیگ برتر، امروز شاهد بازی‌هایی از هفته دهم هستیم، دیدارهایی که از جذابیت‌های خاصی برخوردار است.

به گزارش برنا؛ بدون احتساب بازی استقلال در برابر حریف اراکی‌اش، امروز 3 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می شود که مروری بر این دیدارها داریم.

شهرخودرو مشهد- سایپا تهران

رحمتی تشنه برد!

تیم سیدمهدی رحمتی که هفته پیش توانست تراکتورسازی را در تبریز متوقف کند، این هفته در مشهد از سایپا پذیرایی می کند. سایپا و شهرخودرو تیم های یازدهم و دوازدهم جدول هستند که دیدار آنها قطعا برای تمامی تیم‌های حاضر در نیمه پایینی جدول اهمیت دارد. سایپا که با 7 مساوی رکورددار تساوی در لیگ برتر بیستم است این هفته به مصاف شهرخودرو 9 امتیازی می‌رود. شاگردان ابراهیم صادقی هفته گذشته در آخرین ثانیه‌ها برد را مقابل صنعت نفت آبادان از دست دادند. شهرخودرو هم توانست تراکتور را در تبریز متوقف کند. اکنون تقابل سیدمهدی رحمتی جوان با صادقی جذاب‌ خواهد بود. سایپا همچنان از ضعف خط حمله رنج می‌برد و فقط 5 گل در 9 مسابقه زده که اصلا آمار خوبی نیست. شهر خودرو اما 9 گل زده دارد ولی خط دفاع تیم رحمتی آمار خوبی از خود به جای نگذاشته است. تیم رحمتی با وجود جوان بودن فوتبال های تهاجمی را حتی مقابل تیم های قدرتمند لیگ از خود ارایه می دهد و همین باعث شده که خط دفاع این تیم آسیب پذیر باشد. رحمتی در تمرینات روزهای اخیر تیمش روی این مساله متمرکز بوده و تلاش کرده این نقص را در تیمش برطرف کند. از طرف دیگر  روانخواه بازیکن سابق استقلال که از تئوریسین های مطرح و جوان فوتبال ایران است به کادر فنی شهرخودرو اضافه شده تا این تیم تقویت شود. باید دید در بازی امروز هشتمین تساوی فصل نارنجی‌پوشان در شهر مشهد رقم می خورد یا اینکه شاگردان رحمتی بالاخره بعد از مدت‌ها رنگ برد را می بینند.

صنعت‌نفت آبادان- نفت‌ مسجدسلیمان

نفتی نشوید!

تقابل تیم های نفتی لیگ برتر از دیدارهای ویژه هفته دهم لیگ برتر محسوب می‌شود. در ادامه بازی های هفته دهم، امروز و در دیداری که قرار است در  آبادان برگزار شود، نفتی های این فصل از دیگر تیم نفتی این فصل لیگ برتر پذیرایی می کنند. نفت مسجدسلیمان پس از شکست خانگی که در هفته نهم در برابر پیکان کسب کرد در تلاش است در این دیدار جبران مافات کرده و خاطره تلخ آن باخت را از ذهن هوادارانش پاک کند. این در حالی است که در آن سوی میدان شاگردان سیروس پورموسوی در هفته قبل تا آستانه شکست برابر ساپیا پیش رفتند اما گل دیرهنگام آبادانی ها باعث فرار آنها از شکست شد تا بازی هفته نهم خود را با کسب حداقل امتیاز به پایان برسانند. در این بازی تقابل مجتبی حسینی و سیروش پورموسوی از اتقاقات جالبی است که رخ می دهد. آبادانی ها که در حال حاضر با کسب 15 امتیاز رتبه دوم را در جدول رده بندی به خود اختصاص داده اند، برای تداوم بالانشینی شان در جدول رده بندی در تلاش برای کسب تمام امتیازات این دیدار خانگی شان هستند. این در شرایطی است که مسجدسلیمانی ها که در حال حاضر عنوان هشتم را در جدول رده بندی به خود اختصاص داده اند هم برای جبران شکست خانگی شان مصمم به پیروزی هستند. با این تفاسیر پیش بینی می شود تقابل امروز این تیم های نفتی دیدار جذاب و خوبی از کار در آید.

فولاد خوزستان- مس رفسنجان

کار سخت مس در اهواز!

شاگردان جواد نکونام برای ادامه کورس در جمع بالانشینان در تلاش هستند در بازی خانگی خود موفق به کسب حداکثر امتیازات ممکن از مصاف با یکی از تیم‌های پائین جدول شود.

در یکی دیگر از بازی‌های امروز و در دیداری که فولادی‌ها در خانه به میدان می‌روند، قرمزهای اهوازی در حالی برابر مس رفسنجان قرار می گیرند که در آخرین دیدار خود در این فصل موفق به کسب پیروزی شده اند. در آخرین جدال این فصل فولاد در برابر لیگ برتری ها این تیم در خانه خود به مصاف نساجی رفت و در پایان موفق شد با برتری یک بر صفر، هر 3 امتیاز بازی خانگی‌اش را به اندوخته‌های قبلی‌اش اضافه کرده و با 13 امتیاز از 8 بازی قبلی خود در پله پنجم قرار بگیرد. حریف امروز قرمزهای اهوازی فعلا در جدول حال و روز مناسبی ندارند. مسی ها که اولین فصل حضورشان در لیگ برتر را پست سر می گذارند در بازی سختی که در هفته قبل در خانه خود داشتند با نتیجه 2 بر یک برابر سپاهان شکست خوردند و در حال حاضر جایگاه مناسبی در جدول ندارند. رفسنجانی‌ها که با 8 امتیاز از 8 بازی قبلی خود در جایگاه چهاردهم جدول رده‌بندی ایستاده‌اند، امیدوارند برابر فولاد بتوانند جبران مافات کرده و رتبه خود را  سر و سامان دهند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز