لیگ برتر هندبال؛

نماینده خوزستان حریف پرسپولیس نشد

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۳:۳۳:۳۶
کد خبر: ۱۱۱۶۴۷۹
نماینده خوزستان حریف پرسپولیس نشد
در دومین روز از مرحله برگشت سی وسومین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال آقایان دو تیم نفت و گاز گچساران و پرسپولیس بهبهان امروز چهارشنبه ۱۷ دیماه به مصاف هم رفتند که نماینده خوزستان موفق شد حریف خود را از پیش رو بردارد.

به گزارش برنا، این دیدار که در قالب نخستین بازی گروه الف راس ساعت؛ ۱۲:۳۰ دقیقه در تالار هندبال شهید قاسم سلیمانی تهران برگزار شد در نیمه اول با نتیجه ۱۷ بر ۱۲ به نفع قرمز پوشان پرسپولیس به پایان رسید.

در نیمه دوم نفتی‌ها تمام توان خود را به  کار گرفتند تا در این نیمه پیروز میدان باشند اما شاگردان مسعود ظهرابی به خوبی تفکرات و اندیشه های سرمربی خود را در زمین پیاده کردند و در این نیمه نیز به برتری رسیدند تا در پایان وقت قانونی با نتیجه ۳۶ بر ۲۵  به پیروزی دست یابند.

 نماینده خوزستان با این برد ۱۰ امتیازی شد و موقتا با یک پله صعود به رده چهارم جدول رسید. نفتی ها نیز کماکان ۲ امتیازی در قعر جدول قرار دارند.

لازم به ذکر است که شهداد مرتجی و حمید صادقی شاه نشین مربیان تیم‌ ملی امید در سالن محل برگزاری مسابقات حضور یافته و به تماشای این مسابقه پرداختند تا نفرات برتر را برای دعوت به نخستین اردوی تیم‌ ملی ب انتخاب کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز