احسان روزبهانی در گفت‌وگو با برنا

حمایت‌های سلطانی‌فر باعث دلگرمی است/ آخرین شانس‌مان را در پاریس امتحان کنیم

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۷:۲۰:۵۳
کد خبر: ۱۱۱۷۳۴۹
حمایت‌های سلطانی‌فر باعث دلگرمی است/ آخرین شانس‌مان را در پاریس امتحان کنیم
عضو تیم‌ ملی بوکس گفت: حضور وزیر ورزش در سالن تمرینات برای همه بازیکنان باعث دلگرمی بود.

به گزارش برنا؛ احسان روزبهانی، عضو تیم‌ ملی بوکس درباره بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم‌ ملی اظهار کرد: حضور دکتر مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش در سالن تمرینات برای همه بازیکنان باعث دلگرمی بود چون سال‌ها بود که چنین کاری انجام نشده بود. بخاطر دارم آخرین بار قبل از سال 2016 بود که من برای المپیک کسب سهمیه کرده بودم و وزیر ورزش در اردوهای تیم‌ ملی حاضر شد و با بازیکنان و کادر فنی از نزدیک صحبت کرد.

او ادامه داد: شک نکنید که هر حمایتی باعث دلگرمی خواهد شد و انگیزه‌ها را دوچندان خواهد کرد. من هم به عنوان کاپیتان تیم‌ ملی تلاش کردم خواسته‌های ملی‌پوشان را منتقل کنم مانند همیشه قول‌هایی داده شد که امیدوارم به این قول‌ها عمل شود. البته بیشتر گفته شد که اگر مدال بگیریم قرار است اتفاق‌های خوبی رخ بدهد و پاداش خوبی تعیین شده که به نظرم الان که قبل از المپیک است باید بیشتر حمایت شویم تا بتوانیم مدال المپیک بگیریم. 

روزبهانی درخصوص حضور تیم‌ ملی سوریه در تهران برای برگزاری اردوی مشترک گفت: شرایط اردوهای تیم‌ ملی خوب است. فکر می‌کنم مرحله جدید اردوها در اهواز باشد. اوایل بهمن هم که تیم سوریه برای اردوی مشترک به ایران می‌آید. امیدوارم همین روند را داشته باشیم تا تعطیلات اخیر کمی جبران شود.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی اینچئون در رابطه با شانس کسب سهمیه المپیک توضیح داد: برای کسب سهمیه باید آخرین شانس‌مان را در پاریس امتحان کنیم. کار بسیار سختی است بخاطر کری که با خودم داشتم تغییر وزن دادم و قطعا اگر این کار را نمی‌کردم در اردن کسب سهمیه کرده بودم ولی پشیمان نیستم و ادامه می‌دهم، به هر حال 13 سال در یک وزن ثابت بودم و قطعا این کار برای هر ورزشکاری کار آسانی نیست. 

روزبهانی درمورد احتمال برگزاری لیگ گفت: سال‌هاست که لیگ تعطیل است و همیشه بیشتر صحبت‌ها در حد همان وعده و وعید مانده است. نمی‌دانم لیگ برگزار می‌شود و یا خیر اما پیشنهاد خاصی هم ندارم چون رقم‌ام بالاست البته که برای رقم پایین هم حاضر به بازی نیستم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز