با گلزنی برابر فولاد اتفاق افتاد؛

مهاجم پرسپولیس در آستانه دو رقمی شدن!

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۴:۱۶:۲۶
کد خبر: ۱۱۲۳۶۳۷
مهاجم پرسپولیس در آستانه دو رقمی شدن!
مهدی عبدی، مهاجم جوان تیم پرسپولیس برای دومین بازی پیاپی برای این تیم گلزنی کرد. او از زمان سرمربیگری یحیی گل‌محمدی 8 بار موفق به گلزنی شده است.

به گزارش برنا، بعد از آن که در هفته‌های نخست رقابت لیگ بیستم، مهدی عبدی در باز کردن دروازه رقبا ناکام بود انتقاداتی به وی شد اما کادر فنی سرخ‌ها با مدیریت بسیار خوب این مساله و تمرینات اختصاصی باعث شدند تا این روزها عبدی بار دیگر در خط حمله پرسپولیس بدرخشد.

بعد از گلزنی در دربی 94، مهدی عبدی برای دومین بازی پیاپی و این بار مقابل فولاد موفق به گلزنی شد تا بار دیگر به امید نخست پرسپولیسی‌ها برای گلزنی تبدیل شود.

عبدی با وجود سن و سال کمی که دارد تاکنون گل‌های مهمی برای پرسپولیس به ثمر رسانده است. او بعد از حضور گل‌محمدی روی نیمکت سرخ‌ها مورد اعتماد ویژه این سرمربی قرار گرفت و حالا با 32 بازی، 9 گل زده در کارنامه دارد و می‌تواند در ادامه راه نیز روزهای خوبی با پرسپولیس داشته باشد‌.

گلزنی در 2 دربی، نیمه‌نهایی و فینال لیگ قهرمانان از جمله گل‌های مهمی است که عبدی جوان برای سرخ‌ها به ثمر رسانده است. عبدی 8 گل از 9 گل را در زمان سرمربیگری گل‌محمدی به ثمر رسانده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز