مریم هاشمی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

هنوز نمی‌توانیم خودمان را قهرمان لیگ بدانیم/ از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۷:۳۷:۵۱
کد خبر: ۱۱۲۴۵۹۶
هنوز نمی‌توانیم خودمان را قهرمان لیگ بدانیم/ از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم
سرمربی تیم‌ والیبال بانوان سایپا تهران گفت: هنوز نمی‌توانیم خودمان را قهرمان لیگ برتر بدانیم.

مریم هاشمی، سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا، درباره سطح کیفی رقابت‌های لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: همانطور که در جریان هستید به‌خاطر شرایط به وجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه اجرایی مسابقات این دوره دچار تغییر شد و لیگ به صورت دوره‌ای و متمرکز در یک استان در حال پیگیری است. این روش قطعا در چنین وضعیتی کاملا روش درست و منطقی است و احساس می‌کنم اکثر تیم‌ها نیز این روش را پسندیده باشند.

او ادامه داد: اما در کل از نظر فنی هم امسال لیگ با کیفیتی داشتیم. بازیکن‌های ملی‌پوش ما این فصل خیلی منطقی‌تر و عادلانه‌تر در اکثر تیم‌ها پخش شده بودند. چهار تیم از پتانسیل خوبی برخوردار هستند که واقعا هم بازی‌های خوبی را از آنها شاهد هستیم.

هاشمی با اشاره به شانس قهرمانی سایپا افزود: عملکرد شاگردانم تا اینجای لیگ بسیار خوب و راضی کننده است. خوشحالم در چنین شرایطی موفق شدیم بازی‌های خوبی را انجام دهیم. به مرحله پایانی لیگ نزدیک شدیم ولی قطعا نمی‌توان گفت شانس صددرصد قهرمانی هستیم و باید تا روز پایانی مسابقات به تلاش‌مان ادامه دهیم تا روی سکو بایستیم.

سرمربی نارنجی‌پوشان در رابطه با ورود شرط‌بندی به مسابقات لیگ والیبال گفت: بخش بانوان هیچ‌وقت قابل قیاس با بخش آقایان نیست چون اصلا ما هیچ پخشی نداریم که بشود روی بازی‌ها شرط‌بندی کرد. در بخش مردان هم نمی‌دانم چنین چیزی واقعا رخ داده یا خیر ولی اگر باشد بهترین و درست‌ترین روش برخورد جدی با این پدیده است که انتظار می‌رود فدراسیون با جدیت پیگیری کند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز