ریحانه زین‌العابدینی در گفت‌وگو با برنا

لیگ امسال رقابت بین برترین‌هاست/ فدراسیون تلاش کرد مسابقات را به خوبی مدیریت کند

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۰۷:۴۶:۱۹
کد خبر: ۱۱۲۵۲۲۲
لیگ امسال رقابت بین برترین‌هاست/ فدراسیون تلاش کرد مسابقات را به خوبی مدیریت کند
سرمربی دانشگاه آزاد گفت: فدراسیون تکواندو تلاش کرد مسابقات را به خوبی مدیریت کند.

به گزارش برنا؛ ریحانه زین‌العابدینی، سرمربی تیم تکواندو بانوان دانشگاه آزاد در رابطه با سطح کیفی رقابت‌های لیگ برتر (جام کوثر) اظهار کرد: به جرات می‌توانم بگویم امسال بهترین‌های تکواندو بانوان در لیگ شرکت کرده بودند و به نوعی رقابت بین برترین‌ها بود. رقابت بین تیم‌ها سنگین بود و به نظرم از نظر فنی مسابقات در سطح بالایی برگزار شد. فدراسیون تلاش کرد مسابقات را خوب مدیریت کند اما همانطور که قبلا هم گفته بودم بهتر بود وقتی کلا 5 تیم در مسابقات شرکت کردند بازی‌ها متمرکز نباشد.  

او با اشاره به هدفگذاری باشگاه توضیح داد: تیم دانشگاه آزاد چند سال غیبت داشت ولی سال گذشته هم در آخرین لحظه به لیگ اضافه شد. امسال با وجود کرونا تصمیم گرفتیم تیم خوبی را راهی لیگ کنیم. هدف‌مان قرار گرفتن روی سکو بود ولی اکثر مهره‌های کلیدی را تیم‌های لوازم خانگی کن و فتح البرز جذب کرده بودند و دست ما زیاد در نقل و انتقالات باز نبود.

زین‌العابدینی درباره برگزاری جام ایراندخت گفت: فدراسیون در ابتدا تصمیم گرفته بود که امسال دو لیگ را برگزار کند، تحت عنوان جام کوثر و ایراندخت که یکی برای تیم‌هایی باشد که بازیکنان کم تجربه هستند و دیگری هم برای برترین‌ها که بخاطر شرایط کرونا بعید می‌دانم جز جام کوثر مسابقات دیگری برگزار شود.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز