گزارشی از آخرین وضعیت ستاره سابق پرسپولیس؛

۴۸ ساعت حیاتی و سرنوشت‌ساز در انتظار میناوند!

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۰:۰۷:۵۵
کد خبر: ۱۱۲۶۰۴۸
۴۸ ساعت حیاتی و سرنوشت‌ساز در انتظار میناوند!
پزشکان در مورد مهرداد میناوند می‌گویند اگر این وضعیت دو روز اخیر او طی 48 ساعت آینده ادامه داشته باشد شرایط خیلی بهتر خواهد شد. آن‌طور که مشخص است 48 ساعت سرنوشت‌ساز در پیش خواهد بود تا مهرداد بتواند تا حدودی از این وضعیت بیرون بیاید.

به گزارش برنا و به نقل از روزنامه خبرورزشی، همان‌طور که در جریان قرار دارید مهرداد میناوند ستاره سال‌های نه چندان دور پرسپولیس و تیم ملی به دلیل درگیری با ویروس کرونا در بیمارستان بستری است. در این گزارش آخرین وضعیت مهرداد را به اطلاع شما می‌رسانیم. 

امیدواری دکتر هاشمیان 
دکتر هاشمیان پزشک معالج میناوند که زحمات زیادی در این چند روز کشیده روزی چند بار به مهرداد سر می‌زند و شرایط او را دقیق بررسی می‌کند. دکتر هاشمیان درخصوص وضعیت مهرداد گفت: وضعیت بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران نسبت به چند روز گذشته بهتر شده و مهرداد از لحاظ سطح هوشیاری مشکلی ندارد اما همچنان ترجیح می‌دهیم او در خواب مصنوعی باشد. در روزهای آینده نسبت به تغییر شرایط او تصمیم خواهیم گرفت. البته جداسازی دستگاه‌های تنفسی از وی زمانبر است و نمی‌شود مدت زمان خاصی برای آن تعیین کرد. 

48 ساعت سرنوشت‌ساز 
پزشکان درمورد مهرداد می‌گویند اگر این وضعیت دو روز اخیر او طی 48 ساعت آینده ادامه داشته باشد شرایط خیلی بهتر خواهد شد. آن‌طور که مشخص است 48 ساعت سرنوشت‌ساز در پیش خواهد بود تا مهرداد بتواند تا حدودی از این وضعیت بیرون بیاید. مهم‌ترین نکته درخصوص وضعیت میناوند این است که شرایط او طی روزهای آینده پایدار بماند و بدتر نشود. اگر به امید خدا اوضاع برای مهرداد ثابت باشد پزشکان می‌توانند اقدامات بعدی را راحت‌تر انجام دهند. 

همسر مهرداد قدردان محبت مردم 
وقتی برای جویا شدن از حال مهرداد با خانم کمانگر همسر مهرداد تماس گرفتیم او به شدت از پیگیری مردم، رسانه‌ها و اهالی فوتبال قدردانی کرد و از آنها خواست برای سلامتی مهرداد همچنان دعا کنند تا پیشکسوت فوتبال ایران از این وضعیت خطرناک بیرون بیاید. 

اکسیژن خون مهرداد فعلاً مطلوب است 
یکی از مهم‌ترین مسائل درخصوص بیماری کرونا که مستقیماً با ریه و مجاری تنفسی مرتبط است، میزان اکسیژن خون بیمار است. طی روزهای اخیر اکسیژن خون مهرداد به حد مطلوب 85 الی 90 درصد رسیده بود که مورد قبول پزشکان است. صبح دیروز اما مقداری این اکسیژن خون دچار نوسان شد و پایین آمد که خوشبختانه بعد از ساعاتی و با اقدامات پزشکی دوباره به حد مطلوبی رسید که بسیار امیدوارکننده بود. 

فوتبالی‌ها پیگیر وضعیت میناوند 
دوستان فوتبالی میناوند و همبازیان او در پرسپولیس و تیم ملی و همچنین سایر اهالی فوتبال هر روز پیگیر حال میناوند هستند. بعضی از آنها به صورت حضوری و عده‌ای هم از طریق تلفن به همسر و خانواده مهرداد جویای وضعیت او می شوند. مدیران باشگاه پرسپولیس هم که طی روزهای قبل با حضور در بیمارستان از مهرداد عیادت کردند به طور مداوم از طریق تیم پزشکی و خانواده مهرداد جویای احوال او می‌شوند.

نظر شما
پرونده ویژه