رضا جباری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

امیدوارم میناوند و انصاریان سلامتی خود را به‌دست بیاورند/ از اول هم گفتم پرسپولیس قهرمان می‌شود

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۱۶:۵۷
کد خبر: ۱۱۲۶۱۵۱
امیدوارم میناوند و انصاریان سلامتی خود را به‌دست بیاورند/ از اول هم گفتم پرسپولیس قهرمان می‌شود
پیشکسوت تیم پرسپولیس اعتقاد دارد برخی سعی دارند برای میناوند و انصاریان حاشیه درست کنند.

به گزارش برنا؛ رضا جباری درخصوص دربی نونهالان گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم موقعیت های زیادی خلق کردند ولی متاسفانه نتیجه برخلاف میل ما شد و پرسپولیس باخت و ما خیلی ناراحت شدیم. باید این را بگویم که 4-5 بازیکن اصلی ما غیبت داشتند و از این جهت مشکل داشتیم.

او درخصوص اعتراض کادر فنی به داوری ادامه داد: به نظر من داوران خیلی جوان بودند و اشتباه داشتند و در دو جا به اشتباه آفساید گرفتند و با اینکه به نفع ما بود ولی دارم حقیقت را می گویم که داور به اشتباه برای استقلال آفساید گرفت و به غیر از این سه مورد دیگر نیز اشتباه داشت و روی گل هم اشتباه کرد.

سرمربی نوجوانان پرسپولیس در مورد شرایط تیمش گفت: تیم ما از لحاظ فوتبالی شرایط خوبی دارد و همه چیز بر وفق مراد است.

بازیکن سابق پرسپولیس درخصوص ابتلای میناوند و انصاریان به کرونا اضافه کرد: پیگیر حال آنها هستیم و هر دو عزیز از دوستان خوب و با معرفت من هستند، نه تنها جامعه ورزش بلکه کل مردم کشور نگران این موضوع هستند. امیدوارم تمام کسانی که درگیر این بیماری هستند زودتر خلاص شوند یکسری از افراد قصد داشتند که حاشیه ایجاد کنند و شایعه شده بود برای این دو عزیز از دبی واکسن آوردند در حالیکه اصلا اینطور نیست و تمام داروها توسط آقای شیرینی و کریمی از ایران تهیه شده است. امیدوارم هرچه زودتر سلامتی شان را به دست آورند.

جباری درخصوص شرایط لیگ امسال در هفته‌هایی که گذشت عنوان کرد: شخصا از کیفیت لیگ راضی نیستم فوتبال ما نتیجه گرا شده و این قضیه به فوتبال ما آسیب زده است 90 درصد تیم ها به بحث قدرت بدنی و دوندگی می پردازند و این اتفاق در فوتبال پایه ما می افتد و در آینده قطعا باعث آسیب خواهد شد. در حالیکه در دنیا فوتبالیست هایی مورد توجه هستند که تکنیک دارند.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص این‌که چه تیمهایی مدعی قهرمانی هستند، گفت: من از روز اول هم گفتم پرسپولیس مدعی عنوان قهرمانی است. تیم هایی مثل استقلال، سپاهان و تراکتور رقیب پرسپولیس در این راه هستند و اگر بخواهم بدون تعصب صحبت کنم شایسته ترین تیم پرسپولیس است.

او درخصوص مصاف پرسپولیس و آلومینیوم اراک گفت: همه بازی ها سخت است زیرا تمام تیم ها مقابل پرسپولیس انگیزه دارند و پرسپولیسی ها نباید به شرایط آلومینیوم در جدول نگاه کنند. با توجه به شناختی که از رسول خطیبی دارم بازی سختی است ولی پرسپولیس به دلیل برد مقابل فولاد شرایط خوبی دارد. این تیم چند مصدوم دارد و دست پرسپولیس خالی است اما قطعا جایگزینان خوبی دارند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز