نبی‌الله باقری‌ها در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

استقلال از پرسپولیس بهتر بود/ سرخ‌پوشان باید ۲ مدافع جذب کنند

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۲۸:۰۵
کد خبر: ۱۱۲۶۱۵۴
استقلال از پرسپولیس بهتر بود/ سرخ‌پوشان باید ۲ مدافع جذب کنند
مربی نونهالان پرسپولیس اعتراف می کند که استقلال در دربی نونهالان تیم بهتری بود.

به گزارش برنا؛ نبی‌الله باقری‌ها درخصوص دربی نونهالان گفت: بازی جذابی بود و به نظر من تیم استقلال در نیمه اول خیلی خوب بود و به ما فشار زیادی آورد و ما در نیمه دوم بهتر شدیم. بچه های ما امسال اولین بار بود که شرایط دربی را تجربه می کردند زیرا از سال گذشته فقط یک بازیکن داشته و در نهایت استقلال برد و جا دارد به آنها تبریک بگویم که هم بهتر از ما بودند و هم بردند.

او درخصوص اعتراضات کادر فنی دو تیم به داوری ادامه داد: داور وسط مشکلی نداشت ولی کمک داور خیلی بد پرچم می زد. امیدوارم خودش فیلم این بازی را ببیند و برای آینده داوریش اشتباهاتش را برطرف کند.

باقری‌ها درخصوص ابتلای افرادی مثل میناوند، انصاریان و مهاجرانی به کرونا خاطرنشان کرد: به نظر من کرونا اصلا شوخی بردار نیست و برای پیشکسوتان بزرگ فوتبال که درگیر بیماری شده اند آرزوی سلامتی دارم. به نظر من مردم مثل قبل این ویروس را جدی نمی گیرند و رعایت نمی کنند و این قضیه باعث می شود حالا حالاها کرونا در کشور ما بماند. 

بازیکن اسبق پرسپولیس درمورد شرایط این تیم در لیگ بیستم گفت: به نظر من پرسپولیس با کمبود بازیکن مواجه شده و باید با صلاحدید مدیریت باشگاه و کادر فنی بازیکنانی جذب شوند واگر همین گونه ادامه پیدا کند پرسپولیس سر این موضوع به مشکل می خورد. 

او درخصوص مدعیان قهرمانی افزود: علاوه بر پرسپولیس، سپاهان و استقلال هم به خاطر اسم و رزومه شان مدعی هستند. 

باقری‌ها درخصوص مصاف پرسپولیس و آلومینیوم اراک گفت: پرسپولیس در این دیدار چند بازیکن اصلی از جمله مدافع اش را در اختیار ندارد و در بازی قبلی مشاهده کردید که وقتی سیدجلال حسینی مصدوم شد یحیی گل محمدی نمی دانست چه کسی را به جایش وارد زمین کند. بازی ها سخت و لیگ فشرده است و این تیم باید حداقل 2 دفاع وسط خوب جذب کند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز