مجتبی شیری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

این تیم باید تقویت شود/ حسینی پتاسیل بهتر شدن را دارد/ با یک باخت نباید از پرسپولیس ناامید شد

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۷:۲۸:۴۱
کد خبر: ۱۱۲۶۵۱۸
این تیم باید تقویت شود/ حسینی پتاسیل بهتر شدن را دارد/ با یک باخت نباید از پرسپولیس ناامید شد
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: باخت اخیر پرسپولیس نمی‌تواند مانع قهرمانی و موفقیت این تیم شود، بلکه می‌تواند به یحیی و تیمش برای جلوگیری از تکرار اشتباهات‌شان کمک کند.

مجتبی شیری، مدافع اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک اظهار داشت: با توجه به کمبود بازیکن و غیبت سیدجلال و کنعانی‌زادگان، پرسپولیس با شرایط ویژه‌ای پای در این دیدار گذاشت و بی‌دقتی در ضربات آخر باعث شد تیم یحیی در این دیدار نتواند نتیجه خوبی را کسب کند و متاسفانه ببازد.

مدافع اسبق پرسپولیس با تاکید بر این موضوع که غیبت بازیکنانی مثل محمدحسین کنعانی‌زادگان و  سیدجلال حسینی در این دیدار تاثیرگذار بود، خاطرنشان کرد: پرسپولیس در این بازی 2 مهره باارزش خود را در اختیار نداشت و بازیکنان جایگزین تلاش زیادی کردند تا خلا آنها احساس نشود، به هرحال این غیبت‌ها و نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد نشان داد، پرسپولیس در برخی از پست‌ها به خصوص خط دفاعی‌اش با کمبود بازیکن روبرو است و باید به فکر تقویت تیم بود. بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده و همین طور زمان زیادی تا شروع دوباره لیگ قهرمانان نداریم پس باید از حالا در اندیشه موفقیت تیم بود تا در آینده با غیبت یکی، دو بازیکن دست کادر فنی بسته نماند.

او با اشاره به عملکرد آلومینیوم گفت: مشخص بود آلومینیومی‌ها به خوبی شرایط پرسپولیس را شناسایی کرده بودند، ضمن این‌که نباید فراموش کرد همه تیم‌ها برابر پرسپولیس از انگیزه بالایی برخوردارند و این موضوع درمورد بازیکنان این حریف پرسپولیس کاملا صدق می‌کرد.

پیشکسوت پرسپولیس با اعلام این‌که این باخت نمی‌تواند تیم را از هدف و مسیرش دور کند، ادامه داد: ناامیدی با یک باخت برای تیمی مثل پرسپولیس معنا ندارد. اصلا با عقل جور در نمی‌آید که بخواهیم از تیمی که تا فینال آسیا رفته است، با یک باخت ناامید شد و نه خود بچه‌ها و کادر فنی و نه هواداران واقعی پرسپولیس با این شکست ناامید نمی‌شوند، بلکه از این تجربه درس می‌گیرند تا اشتباهات این بازی را دوباره تکرار نکنند. ضمن این‌که هنوز تا نیم فصل چند بازی باقی‌مانده و این را هم باید در نظر بگیریم که حریفان پرسپولیس هم امتیاز از دست می‌دهند و رقابت برای قهرمانی همچنان ادامه دارد.

مربی تیم‌های پایه پرسپولیس درخصوص عملکرد احسان حسینی، مدافع جوان پرسپولیس، در این دیدار گفت: به هرحال احسان بازیکن جوان و آینده‌داری است و این بازی، بازی اول او در ترکیب اصلی پرسپولیس بود و من مطمئن هستم او رفته رفته بهتر از قبل می‌شود. احسان پتاسیل زیادی دارد و می‌تواند با کسب تجربه بیشتر جای پای بزرگان پرسپولیس بگذارد. 3/5

نظر شما
پرونده ویژه