سیدمهدی سیدصالحی:

سیدجلال نقطه قوت پرسپولیس است/ در همه تیم‌ها اختلاف‌ سلیقه هست اما نباید رسانه‌ای شود

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۲:۵۹:۵۷
کد خبر: ۱۱۲۶۹۰۲
سیدجلال نقطه قوت پرسپولیس است/ در همه تیم‌ها اختلاف‌ سلیقه هست اما نباید رسانه‌ای شود
بازیکن پیشین فوتبال کشورمان گفت: اتفاق خوب در لیگ امسال استفاده از سرمربی‌های جوان است.

به گزارش برنا، سیدمهدی سیدصالحی بازیکن سابق فوتبال کشورمان گفت: شرایط موجود زیبنده فوتبال ما نیست. هر فرد با هر پست و مقامی که هست، باید بیشتر به مشکلات بپردازد. اگر مسئول فنی هستیم، نباید به حاشیه‌ها بپردازم. پرسپولیس بعد از بازی‌های آسیایی با شرایطی مواجه بود که قبل از فینال آسیا رقم خورده بود. بازکنانی از دست داده بود و مدیریت باشگاه باید بازیکنان را نگه می‌داشت یا جوری یارگیری می‌کرد که در پست‌های مختلف بازیکنان باتجربه داشته باشند. 

سیدصالحی اظهار داشت: سید جلال حسینی نقطه قوت پرسپولیس است. در بازی دیروز پرسپولیس در خط دفاع رهبر نداشت. اگر پرسپولیس در زمان یارگیری بازیکنان با تجربه بیشتری داشت، شرایطش بهتر بود. اگر در بازی دربی امید عالیشاه حتی در دقیقه 80 به بازی می‌آمد، شرایط بازی متفاوت می‌شد. 

او افزود: در بازی با فولاد خوزستان شاهد بودیم که عالیشاه روند بازی را تغییر داد. تنها بازیکنی که در پرسپولیس بازی‌سازی می‌کند، عالیشاه است. اتفاقات را نباید به حاشیه ببریم. حاشیه به تیم ضربه خواهد زد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان تأکید کرد: یحیی گل محمدی سالیان سال که در پرسپولیس حضور دارد و همه تقصیرات به عهده باشگاه نیست. رسول پناه به عنوان مدیرعامل باشگاه با تمام وجود با گل محمدی قرارداد بست. گل محمدی از نظر فنی خوب است و پرسپولیس نایب‌قهرمان آسیا شد. در همه تیم‌ها اختلاف‌سلیقه هست اما نباید رسانه‌ای شود. افکار هواداران نباید بر هم زده شود.  

سیدصالحی خاطرنشان کرد: سرمربی تیم هست که قبل از آغاز بازی نفرات موردنیازش را به باشگاه اعلام می‌کند. ممکن یک مربی با این تفکر که تعداد نفرات بیشتر برایش بهتر است، یارگیری کند. تفکر محمود فکری این‌گونه است و بحث درباره بهتر یا بدتر بودن نداریم. شاید محمود فکری بخواهد برای خط دفاع یک مربی، برای مهاجم‌ها یک مربی و بقیه جاها مربی‌های جدا قرار دهد. 

او افزود: اتفاق خوب در لیگ امسال استفاده از سرمربی‌های جوان است. لیگ پوست‌اندازی کرده است. چرخش خوبی را شاهد بودیم. 

بازیکن سابق فوتبال کشورمان در پایان گفت: قبل از فینال آسیا پرسپولیس نتایج خوبی را کسب کرد و اگر قرار بر حمایت از باشگاهی هست، باید یکسان باشد. در سال 2007 از سپاهان که ورود به فینال آسیا کرد، حمایت نشد. باید به حق صحبت کرد. پرسپولیس از نظر فنی بازکنان خوبی داشت و حمایت هم شدند. از سپاهان حمایت خوبی در آن سال‌ها نشد. از پرسپولیس حمایت شده است اما مسائل فنی هم در نتیجه دخیل بود. احترام به بز رک‌تر و هوادار را فراموش نکنیم.  اخلاق موجود زیبنده بازیکنان و فوتبال نیست. به هوادار به جای بزن بزن فوتبال نشان دهیم. لیگ ما خوب باشد، تیم ملی خوبی نیز خواهیم داشت. 

گفتنی است برنامه "یه روز تازه" مجله خبری صبحگاهی تهیه شده در گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و... با اجرای وحید رونقی، فریبا باقری، حافظ کاظم‌زاده، مهدی واعظی، صدیقه مرادی و علی مرادخانی روی آنتن می‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز