ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مهرداد حیف شد/ او چپ پرسپولیس و تیم ملی را قرق کرده بود/ برای تیمی که دنبال قهرمانی است حریف قوی و ضعیف معنا ندارد

۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۰۷:۱۵:۲۵
کد خبر: ۱۱۲۸۲۰۵
مهرداد حیف شد/ او چپ پرسپولیس و تیم ملی را قرق کرده بود/ برای تیمی که دنبال قهرمانی است حریف قوی و ضعیف معنا ندارد
پیشکسوت پرسپولیس به فوت مهرداد میناوند واکنش نشان داد.

ناصر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به اتفاق تلخی که برای بازیکن سابق پرسپولیس رخ داد، اظهار داشت: این اتفاق، واقعا تاسف آور بود. متاسفانه زندگی آدم ها را از هم جدا می کند. از شنیدن خبر بیماری و فوت مهرداد میناوند خیلی ناراحت شدم. این بیماری در این مدت خیلی از هموطنان ما داغدار کرد. مهرداد در مدت کوتاهی شاگرد من بود. او از نسل فوتبالیست هایی  بود که مرام هایی داشتند که با این نسل تفاوت  دارند.  میناوند دستاورد مربی هایی بود که در دهه های پیش در فوتبال حضور داشتند. مهرداد مرام هایی داشت که در این نسل نمی بینیم.

او در ادامه افزود: میناوند با همه همبازیانش رفیق بود. مهربان بود و با همه شوخی می کرد و کسی هم از او دلخور نمی شد. همه دوستش داشتند. مهرداد واقعا حیف شد. من دوست داشتم در مراسم خاکسپاری او شرکت کنم اما شرایط مناسب نبود. از امثال علی دایی، علی پروین و علی کریمی و...  همه پیشکسوتان تشکر می کنم که در زمان بیماری و پس از آن مهرداد را تنها نگذاشتند.

مربی اسبق پرسپولیس تاکید کرد: میناوند علاوه بر خصوصیات اخلاقی خوب و منحصر به فردی که داشت از نظر فنی یکی از چپ پاهای برتر فوتبال ما بود و در زمان فوتبال چپ پرسپولیس و تیم ملی را قرق  کرده بود.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص بیماری علی انصاریان به خبرنگار برنا گفت: متاسفانه شرایط علی انصاریان هم خوب نیست و امیدوارم که او هر چه زودتر با بهبودی کامل به جمع ما برگردد.

مربی سابق پرسپولیس در مورد حریفان  این تیم در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا گفت: در فوتبال حریفان سخت و آسان معنا ندارد. کسی که می خواهد قهرمان شود نباید به این حرف ها توجه کند. من هیچ وقت در دوران مربیگری ام در مورد حریفان تیم هایم در این خصوص صحبت نکردم چرا که معتقدم تیمی که می خواهد قهرمان شود باید آن قدر توانایی فنی داشته باشد که در برابر همه تیم ها موفق شود. در مورد حریفان پرسپولیس در فصل آینده لیگ قهرمانان هم چنین نظری دارم و معتقدم این پرسپولیس اگر برای قهرمانی پای در این رقابت ها می گذارد، حرفی از حریفان قوی و ضعیف به میان نیاورد.

او در مورد شرایط این روزهای پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس باید از نظر روحی و روانی به آرامش برسد. در این مسیر مدیران باید کمک کنند. هواداران کنار تیم باشند و حمایت کنند تا کادر با کمترین دغدغه به فکر مسائل فنی باشند. این آرامش می تواند رمز موفقیت پرسپولیس باشد.

ابراهیمی در پایان در خصوص بازگشت احتمالی مهدی ترابی تصریح کرد: مهدی بازیکن خوب و موثری است که از نظر فنی می تواند کمک زیادی به پرسپولیس داشته باشد. به اعتقاد من بازگشت ترابی به پرسپولیس اتفاق خوبی است. این بحث که او در چه شرایطی و با چه شرایطی از پرسپولیس جدا شد، مهم نیست. مهم این است که در حال حاضر پرسپولیس به ترابی نیاز دارد و بحث فنی در این مورد مطرح است. در این ماجرا باید با   دید حرفه ای به این قضیه نگاه کرد و وارد صحبت های دیگر نشد. 4/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز