پرسپولیس تهران- ماشین‌سازی تبریز؛

۳ امتیاز برای تسکین غم بزرگ/ شادی روح میناوند و سلامتی انصاریان، هدف امروز پرسپولیسی‌ها

۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۲۳:۲۵:۲۵
کد خبر: ۱۱۲۸۴۷۰
۳ امتیاز برای تسکین غم بزرگ/ شادی روح میناوند و سلامتی انصاریان، هدف امروز پرسپولیسی‌ها
پرسپولیس امروز برای جبران شکست بازی قبل و شادی روح ستاره فقیدش هدفی جز پیروزی در برابر ماشین‌سازی تبریز ندارد.

به گزارش برنا؛ پس از شکست در برابر آلومینیوم که با نمایش کم فروغ شاگردان یحیی گل محمدی در اراک رقم خورد، پرسپولیسی ها با انگیزه و شرایط خاصی برای بازی برابر ماشین سازی تبریز آماده می شوند. پرسپولیس که امیدوار بود در اراک برد کم دردسری را به دست آورد در نمایشی دور از انتظار مغلوب شاگردان رسول خطیبی شد تا اولین شکست پرسپولیس در لیگ بیستم برای سرخ پوشان رقم بخورد، شکستی که حالا شاگردان یحیی در اندیشه جبران آن هستند.

در شرایطی که پرسپولیس خود را برای جدال در بازی بعدی اش برابر ماشین سازی تبریز آماده می کرد، خبر شوک آور فوت شماره 25 سرخ ها منتشر شد تا این اتفاق اعضای تیم را تحت تاثیر قرار بدهد. پرسپولیس که حالا به خاطر فوت ستاره سال های گذشته اش عزادار است در هفته سیزدهم در حالی برای جدال برابر ماشین سازان آماده می شود که برای شادی روح مهرداد میناوند هم قسم شده اند تا پیروزی دلچسبی را در این دیدار کسب کرده و شادی آن را به روح میناوند و سلامتی برای علی انصاریان هدیه کند.

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی برای این بازی آماده شده اند که خبر بازگشت کامل سیدجلال حسینی خبر خوشحال کننده ای برای پرسپولیسی ها است. البته با توجه به وضعیت جسمانی که برای محمدحسین کنعانی زادگان پیش آمده این مدافع پرسپولیس همچنان مجوز حضور در بازی را پیدا نکرده است و غایب بزرگ تیم یحیی در این دیدار محسوب می شود. با توجه به بازگشت سیدجلال و ادامه غیبت کنعانی زادگان در بازی امروز، در خط دفاعی پرسپولیس در برابر ماشین سازی نیز تغییراتی نسبت به بازی قبل خواهیم دید. این در حالی است که با ایجاد تغییرات دوباره در خط دفاع دور از ذهن نیست که رفت و آمدهای دوباره ای را در ترکیب اصلی پرسپولیس در سایر خطوط هم اتفاق بیفتد.

حریف امروز پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر تیمی است که با شروع ناموفق در دراین فصل در حال حاضر شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارد. 8 باخت، 4 تساوی نتایجی است که در 12 بازی قبلی برای ماشین سازان تبریزی رقم خورده است تا این تیم بدون پیروزی و کسب تنها 4 امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار گرفته و با شرایط بحرانی برای دیدار برابر پرسپولیس راهی تهران شوند. البته جایگاه و شرایط فعلی ماشین سازی نمی تواند باعث شود که تیم یحیی حریف امروزشان را دست کم بگیرند و بدون در نظر گرفتن شرایط جدولی حریف برای پیروزی در این دیدار تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

پرسپولیس غمگین و عزادار برای از دست دادن میناوند و امیدوار برای بازگشت سلامتی علی انصاریان با تمام قوا برای پیروزی برابر ماشین سازی به میدان می رود و در تلاش است این 3 امتیاز را برای مرهمی برای غم بزرگ باشگاه و هوادارانش به دست آورد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز