دکتر مسعود سلطانی‌فر:

ورزش ایران در ۴۲ سال بعد از انقلاب اسلامی دستاوردهای ارزشمندی داشته است

۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۸:۱۵:۰۶
کد خبر: ۱۱۲۹۱۶۵
ورزش ایران در ۴۲ سال بعد از انقلاب اسلامی دستاوردهای ارزشمندی داشته است
دویست و شصت و هشتمین نشست شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان با تبریک و گرامیداشت فرا رسیدن ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی دکتر مسعود سلطانی‌فر برگزار شد.

به گزارش برنا؛ دویست و شصت و هشتمین نشست شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان در حالی برگزار شد که دکتر مسعود سلطانی فر فرا رسیدن ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را که با دستاوردهای ارزشمند در جامعه ورزش در 42 سال گذشته همراه بوده است، تبریک گفت.

وزیر ورزش و جوانان موفقیت های ورزش در ابعاد قهرمانی که با افزایش مدال آوری ورزشکاران ایرانی در بازی های المپیک همراه بوده همچنین توفیقات ورزش کشور در دیگر عرصه های رقابتی قاره ای و جهانی، گسترش ورزش همگانی و توسعه قابل توجه زیرساخت های ورزشی در سالهای بعد از انقلاب اسلامی را قابل توجه دانست.

در این نشست که بعدازظهر امروز برگزار شد، کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان گزارشی از پوشش رویدادهای مختلف ورزشی در دی ماه سال جاری و اطلاع رسانی اخبار ورزشی ستادی، ادارات کل استانی و فدراسیون های ورزشی ارائه داد.

در این نشست ادامه اصلاح اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان، توسط ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان و با حضور ابطحی مدیرعامل این صندوق صورت گرفت.

پیشنهاد تغییر در ماده 7 پیش نویس اساسنامه صندوق اندوخته جوانان، توسط تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ارائه شد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز