امروز برگزار شد؛

نشست جمعی از داوران با سرپرست و دبیرکل فدراسیون فوتبال

۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۵۵:۲۲
کد خبر: ۱۱۳۰۹۶۹
نشست جمعی از داوران با سرپرست و دبیرکل فدراسیون فوتبال
جمعی از داوران و کمک داوران لیگ برتر فوتبال امروز با حضور در محل فدراسیون با بهاروند، سرپرست، مهدی محمدنبی، دبیرکل و علیرضا سهرابی، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش برنا، حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های بی منت جامعه داوری بر حمایت قاطع فدراسیون از آنان تاکید کرد.

وی گفت: داوران از دیرباز مورد احترام آحاد مردم و علاقمندان فوتبال بوده اند و این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است. خوشبختانه امروز هم داوران شایسته فراوانی در خانواده داوری داریم و قطعا فدراسیون فوتبال در مسیر توسعه مباحث مرتبط در کنار این عزیزان است.

همچنین مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال هم در جلسه با داوران عنوان کرد:جامعه فوتبال قدردان زحمات همه جانبه شما عزیزان است که به رغم محدودیت ها مسئولیت خطیر قضاوت را برعهده دارید. شکی نیست که نگاه شما عزیزان به داوری و قضاوت مسابقات قلبی است و با عشق و علاقه خود داوری می کنید و معنویت را در اولویت کاری قرار داده اید.

وی افزود: یاد داوران پیشکسوت فوتبال ایران به خیر.یاد نامدارها، نصیری ها و صالحی ها که از میان ما رفتند و عرض ادبی هم خدمت سرورانی که امروز در میان ما هستند داریم. شما امروز پیراهن مقدسی را برتن دارید و قطعا شایستگی پوشیدن آن را هم داشته اید.

نبی خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال با همه توان تلاش می کند که با حمایت همه جانبه همواره حامی و همگام داوران باشد. اگر زمانی نکته ای و درد دلی داشتید، فدراسیون فوتبال با همه وجود شنونده خواهد بود و درصدد رفع مشکلات خواهیم بود.

در ادامه، سیدمهدی سیدعلی، محمدرضا منصوری، موعود بنیادی فر، بیژن حیدری، اشکان خورشیدی، علیرضا ایلدروم، علی صفایی و سعید قاسمی که در این نشست حضور داشتند به بیان دیدگاههای خود درباره موضوعات مختلف پیرامون داوری پرداختند و از برگزاری این نشست تقدیر کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز