هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال؛

استقلال به رفقای سابق فکری رسید

۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۰۵:۲۹:۳۷
کد خبر: ۱۱۳۲۱۷۷
استقلال به رفقای سابق فکری رسید
سرمربی استقلال برای پیروزی در بازی امروز مقابل تیم سابقش انگیزه های زیادی دارد.

به گزارش برنا؛ استقلال در هفته چهارهم لیگ برتر فوتبال در شرایطی به دیدار نساجی می رود که همه چیز در این بازی تحت الشعاع اختلاف چند ماهه محمود فکری با مدیران باشگاه مازندرانی قرار دارد.

محمود فکری در شرایطی نساجی را به مقصد استقلال ترک کرد که این ماجرا باعث دلخوری شدید مدیران نساجی از او و البته ناراحتی او از مدیران این باشگاه شد و رابطه خوب طرفین شدیدا شکرآب شد.

قبل از بازی هم فکری در کنفرانس خبری به تندی از عملکرد مسئولان نساجی انتقاد کرد و در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نساجی گفت مسئولان این باشگاه آمدند من را زمین بزنند ولی خودشان زمین خوردند. اگرچه شروع فوتبال و مربیگری فکری از نساجی بوده است و به همراه این تیم در لیگ دسته اول قهرمان شد اما اکنون به دلیل اختلاف با مدیران این باشگاه انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل تیم سابقش دارد.

البته مدیران باشگاه نساجی هم در مقابل اظهارات فکری ساکت نماندند و بیانیه تندی علیه او منتشر کردند تا حساسیت های این دیدار دوچندان شود.

استقلال بعد از شکست مقابل سایپا و تساوی برابر نفت مسجدسلیمان در بازی امروز برای ماندن در صدر چاره‌ای جز بردن نساجی ندارد چرا که بعید است آبی پوشان مثل 2 هفته قبل خوش شانس باشد و نتایج طوری رقم بخورد که این تیم علیرغم پیروز نشدن، در صدر جدول باقی بماند.

استقلال برای بازی امروز شیخ دیاباته و محمد حسین مرادمند را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و هرویه میلیچ هم کماکان مثل هفته های گذشته در ایران نیست تا برای تیم فکری به میدان برود.

در آنسوی میدان، مجید جلالی که در بازگشت به قائمشهر، هر 2 بازی ابتدایی‌اش را واگذار کرده، اصلا دوست ندارد که جلوی استقلال هم بازنده باشد و می‌خواهد دست به کار بزرگی بزند و تیمش را جلوی صدرنشین لیگ، از بحران خارج کند. نساجی بعد از شکست مقابل شهرخودرو هفته گذشته هم با نتیجه 3 بر 2 مقابل ذوب آهن شکست خورد تا با 9 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار بگیرد.

استقلال هم که بعد از پیروزی مقابل تراکتورسازی در 2 هفته اخیر بردی به دست نیاورده فعلا با 23 امتیازی در صدر قرار دارد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز