شیث رضایی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

هضم این خبرها برایم سخت است/ فدای سر بچه‌ها، مهم پیروزی بود/ سیدجلال ستاره تمام نشدنی پرسپولیس است

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۰۵:۴۵:۵۳
کد خبر: ۱۱۳۲۴۴۴
هضم این خبرها برایم سخت است/ فدای سر بچه‌ها، مهم پیروزی بود/ سیدجلال ستاره تمام نشدنی پرسپولیس است
مدافع اسبق تیم پرسپولیس هنوز فوت و پرواز ابدی دو ستاره سرخ‌ها را باور نمی‌کند و می‌گوید: پیشوند «مرحوم» مقابل نام میناوند و انصاریان برایم غیرقابل هضم است.

شیث رضایی، مدافع اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به اتفاق تلخی که برای مهرداد میناوند و علی انصاریان رخ داد، اظهار داشت: در این سال‌های اخیر عزیزان زیادی از اهالی فوتبال و پرسپولیس را با ناباوری از دست دادیم. اخیرا که مهرداد میناوند و علی انصاریان شوکه‌مان کردند و سال‌های قبل با رفتن هادی نوروزی و مهرداد اولادی عزادار شدیم. تلخی این اتفاقات اصلا قابل توصیف نیست. خدا به خانواده‌هایشان صبر بدهد. این چند روزه هر کجا عکس این دو عزیز را می‌بینم که با عنوان مرحوم از آنها یاد می‌شود نمی‌خواهم قبول کنم علی و مهرداد را از دست داده‌ایم و هضم این موضوع برایم مشکل است.

او درخصوص فوت تلخ انصاریان و میناوند افزود: سه سال با انصاریان همبازی بودم. قبل از آن با مهرداد میناوند هم سابقه حضور همزمان در پرسپولیس را داشتم. هرچه از خوبی‌شان بگویم کم گفته‌ام. البته این را هم باید بگویم که الان صحبت از خوبی‌ها فایده‌ای ندارد. کاش تا وقتی با هم هستیم قدر هم را بدانیم. الان دوره‌ای است که هر کس می‌میرد، عزیز می‌شود! 

شیث رضایی با تاکید بر این که خاطرات مشترک زیادی با انصاریان و میناوند داشت، تصریح کرد: اخلاق خوب و شوخی‌های این دو عزیز فراموش شدنی نیست. هیچ‌کس جز خوبی از آنها چیزی ندید.

مدافع اسبق پرسپولیس با اشاره به پیروزی اخیر پرسپولیس برابر تراکتور گفت: بچه‌ها با نمایش خوبی که در تبریز داشتند برد خوبی را به دست آوردند تا به گونه‌ای پس از چند مساوی که پرسپولیس را از کسب امتیازات زیادی محروم کرد، دو پیروزی اخیر مسیر صعود به بالای جدول را مهیا کند.

او درمورد فرصت‌های گلزنی زیادی که در این دیدار نصیب پرسپولیس شد اما به هدف ننشست، اظهار داشت: فدای سر بچه‌ها! مهم پیروزی و کسب 3 امتیاز بود که با همت مجموعه تیم به دست آمد. ان‌شاءالله روند پیروزی‌های پرسپولیس ادامه داشته باشد تا تیم در بالای جدول جایگاه  خود را تثبیت کند. 

رضایی درخصوص شرایط خط دفاعی پرسپولیس در بازی‌های اخیر این تیم گفت: با توجه به محرومیت و مصدمیت‌هایی که برای مدافعان پیش آمده بود کادر فنی از بازیکنان غیرتخصصی در دفاع استفاده کرده و طبیعی است مشکلاتی در این زمینه ایجاد شود. البته تلاش بچه‌ها برای پر کردن خلاء غایبان خط دفاعی تحسین برانگیز است و آنها تلاش کردند نمایش خوبی از خود ارائه دهند. امیدوارم مصدومیت کنعانی‌زادگان خوب شود و مشکلی برای دیگر مدافعان پیش نیاید تا تیم در خط دفاعی با مشکل روبرو نشود. 

او در ادامه افزود: البته باید بگویم کمال در این دو بازی در نقش دفاع میانی موثر و خوب کار کرد. زمانی که ما با هم در شهرداری تبریز  بازی می‌کردیم در چند بازی در این پست خوب کار کرد. به هرحال هر بازیکنی در پست تخصصی‌اش می‌تواند بهترین عملکرد و نمایش را داشته باشد و حضور در پست غیرتخصصی شرایط خاص خود را دارد. خوشبختانه پرسپولیس بازیکنان مسئولیت پذیری دارد و همه آنها می‌دانند درچه تیم بازی می‌کنند و هر بازیکنی که در ترکیب قرار می‌گیرد با تمام وجود در خدمت پرسپولیس است.

از شیث درمورد شرایط سیدجلال حسینی و گلزنی‌اش در برابر تراکتور سوال کردیم که او در پاسخ گفت: کسی که در  39 سالگی بهترین بازی‌ها را برای تیمش انجام می‌دهد و این‌گونه برای تیمش گلزنی هم می‌کند لایق بهترین توصیف‌هاست. سیدجلال ستاره تمام نشدنی پرسپولیس است که امیدوارم همیشه در سلامت کامل باشد. 

او در پایان دورنمای پرسپولیس را مثبت ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: صحبت از قهرمانی از حالا زود است اما روزهای خوبی را برای پرسپولیس پیش‌بینی می‌کنم. امیدوارم پیش‌بینی من درست از آب درآید و بچه‌ها پنجمین قهرمانی متوالی لیگ را به دست آورده و جام را به روح میناوند و انصاریان تقدیم کنند. 4/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز