داوری مشکلی نداشت؛

جلالی: روزهای آینده می‌تواند برای نساجی بهتر باشد

۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۱۹:۵۷:۵۸
کد خبر: ۱۱۳۲۴۴۹
جلالی: روزهای آینده می‌تواند برای نساجی بهتر باشد
سرمربی نساجی مازندران به آینده این تیم امیدوار است.

به گزارش برنا؛ مجید جلالی، سرمربی نساجی مازندران، در نشست خبری پس از بازی مقابل استقلال اظهار کرد: فکر می‌کنم تحول خوبی ما در ترکیب این بازی داشتیم. پنج بازیکن برای اولین‌بار در ترکیب اصلی بازی می‌کردند، مثل دروازه‌بان و دفاع چپ‌مان. این می‌تواند یک نقطه امیدوار‌کننده برای آینده نساجی باشد. چیزی که من را واقعاً ناراحت و غمگین می‌کند، بچه‌ها زحمت زیادی کشیدند تا شایسته امتیاز باشیم ولی متاسفانه فقط با یک شوت دیگر هیچ امتیازی نصیب ما نشد.

وی افزود:‌ می‌خواهم به هواداران‌مان بگویم که چیزی که شما امروز دیدید یک نقطه شروع و امیدوارکننده برای آینده است. قطعاً تیم‌مان را ترمیم می‌کنیم و روزهای آینده می‌تواند برای نساجی بهتر باشد.

سرمربی نساجی مازندران در پاسخ به این سوال که بازیکنان جوانی را بازی دادید و چقدر امیدوارید نساجی با شرایط سختی که دارد، در جدول بماند، بیان کرد: من سعی کردم ظرفیت‌های نهفته‌ای که نساجی در تیم‌های پایه دارد را ببینیم و شناسایی کنم. امروز دیدید که سه نفر از بازیکنان پایه را بازی دادیم و این خوب است. امشب به کاری که بچه‌ها انجام دادند خیلی خوش‌بین و امیدوار هستم. فکر می‌کنم اثرات کار دو هفته‌ای‌مان را به‌وضوح در زمین دیدیم و شاید روی خلاقیت یک بازیکن حریف و یک شوت دور نتیجه را واگذار کردیم.

جلالی خاطرنشان کرد: ما در نیمه اول دو موقعیت گل هم داشتیم. من از بازیکنانم خیلی راضی هستم به آنها می‌گویم که امیدوار باشید و به هواداران‌مان هم می‌گویم که به‌طور حتم آینده مال ماست.

او در پایان در مورد داوری گفت: داوری هیچ مشکلی نداشت و قضاوت خوبی را شاهد بودیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز