مصطفی نائیج‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

امکانات ما در حد یک تیم لیگ برتری نیست/ مسجد سلیمان مردمان شریفی دارد

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۶:۱۵:۲۴
کد خبر: ۱۱۳۳۰۱۲
امکانات ما در حد یک تیم لیگ برتری نیست/ مسجد سلیمان مردمان شریفی دارد
مدافع تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اعتقاد دارد این تیم امکاناتی در حد لیگ برتر ندارد.

مصطفی نائیج‌پور، مدافع تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان، درمورد تساوی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و با اینکه این بازی در خانه حریف انجام می‌شد کاملا تیم برتر میدان بودیم و به گل‌گهر، که بسیار هم تیم قابل احترامی است، فشار آوردیم. چند موقعیت خلق کردیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد وگرنه با سه امتیاز شیرین به مسجد سلیمان می‌رفتیم.

او درباره مشکلات عدیده نفت مسجد سلیمان ادامه داد: ما چندین هفته است که منتظر هستیم تا مسئولان به قول‌هایی که داده‌اند عمل کنند. ما به عنوان یک تیم لیگ برتری امکانات ضعیفی داریم که اگر کمک به حلش نکنند واقعا اثر بدی روی تیم خواهد گذاشت. ما خیلی وقت است که مشکل زمین تمرین داریم و چنین تیمی در چنین سطحی برایش زشت است که امکانات اولیه را نداشته باشد.

مدافع نفت مسجد سلیمان درباره روند خوبی که در پیش گرفته‌اند گفت: واقعا کادر فنی و بچه‌ها خیلی باغیرت هستند و بدون توجه به مشکلات کار خود را پیش می‌برند اما نمی‌شود تا انتها همین‌طور ادامه داد چون بالاخره یک جا آدم کم می‌آورد. مردم مسجد سلیمان خیلی شریف هستند و ما واقعا دل‌مان به حال این تیم می‌سوزد و در زمین تمام توان‌مان را می‌گذاریم اما از مسئولین هم انتظار حمایت داریم.

نائیج‌پور در پایان درمورد دیدار با آلومینیوم اراک افزود: آلومینیوم تیم خوب و جنگنده‌ای است ولی ما هم در خانه حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز