سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تلخی این اتفاقات را حالا حالاها فراموش نخواهیم کرد/ پرسپولیس کار سختی برابر مس دارد

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۲۳:۱۵:۲۲
کد خبر: ۱۱۳۳۷۱۱
تلخی این اتفاقات را حالا حالاها فراموش نخواهیم کرد/ پرسپولیس کار سختی برابر مس دارد
پیشکسوت پرسپولیس بر این باور است که تلخی و سنگینی غم فوت دو چهره شاخص فوتبال ایران حالا حالاها در ذهن همه باقی خواهد ماند.

سهراب انتظاری، مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درمورد اتفاقات تلخی که ورزش و فوتبال ایران را شوکه کرد، اظهار داشت: فوت علی و مهرداد اتفاق تلخی بود که همه جامعه حتی کسانی که فوتبالی نبودند را ناراحت و شوکه کرد. این اتفاق آن قدر تلخ و شوک‌آور است که هنوز خیلی‌ها نتوانسته‌اند آن را باور کنند و به اعتقاد من این ناراحتی ناشی از این این اتفاقات تلخ حالا حالاها با ما همراه خواهد بود.  

او با تاکید بر خصلت‌های اخلاقی خوب این دو ستاره فقید فوتبال تاکید کرد: انصاریان و میناوند افرادی خوش مشرب و شوخ طبع بودند که همیشه با همه مهربان بودند. لب خندان این دو نفر در ذهن همه ماندگار است و فکر می‌کنم راهی برای فرار از این غم وجود ندارد.

مهاجم اسبق پرسپولیس از خاطرات همبازی بودن با میناوند و انصاریان گفت: در اولین دوره لیگ برتر و اولین حضورم در پرسپولیس شرایط خاصی داشتم ولی در آن زمان کسی که خیلی کمکم می‌کرد و هوای من را داشت علی انصاریان بود که هیچ‌وقت محبت‌هایی که در حق من کرده را فراموش نمی‌کنم. من و علی 5 سال در پرسپولیس همبازی بودیم. در مورد مهرداد هم باید بگویم با شوخی‌های مثالزدنی‌اش خاطرات خوبی را دارم. دوست خوبی برایم بود و در تیم هوای همه را داشت.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص شرایط حاکم بر این تیم تصریح کرد: دو اتفاق تلخ در کمتر از 10 روز پرسپولیس را در شرایط روحی و روانی خاصی قرار داد و اتفاقات غم انگیز اخیر طبیعتا فشار روحی را برای تیم داشت اما بچه‌ها با وجود شوک ناشی از این اتفاق، در 2 بازی اخیر در زمین سنگ تمام گذاشتند و با بازی‌های خوب، دو نتیجه خوب را به دست آوردند. به اعتقادم 2 بازی اخیر پرسپولیس جزو بهترین بازی‌های نیم فصل  اول این تیم بود و با پیروزی‌های خوبی که کسب کردند، ضمن پاره کردن نوار تساوی‌های اخیرشان برای صدرنشینی آماده شده‌اند.

مهاجم سال‌های نه‌چندان دور پرسپولیس درمورد بازگشت دوباره مهدی ترابی به جمع سرخ‌پوشان گفت: ترابی بازیکن خوب و ارزشمندی است و توانایی فنی خوبی دارد. شاید او در زمان جدایی‌اش از پرسپولیس تصمیم خوبی نگرفت اما امیدوارم حالا که دوباره به پرسپولیس بازگشته است، بتواند به تیم کمک کند و خاطره تلخ جدایی‌اش از پرسپولیس را با نمایش خوب خود از ذهن همه پاک و به نوعی جبران مافات کند.

از انتظاری درخصوص بازی پیش‌روی پرسپولیس برابر مس رفسنجان سوال کردیم که او در مورد این مسابقه عنوان کرد: مس تیمی است که تازه به لیگ آمده و از این جهت تیم شناخته شده‌ای نیست اما به اعتقاد من از نظر فنی مربیان خوبی دارد و اگر پرسپولیس را از جمع تیم‌های این نیم فصل فاکتور بگیریم باید بگویم مس بهترین تیم نیم فصل اول لیگ برتر است. من بازی‌های این تیم را در این فصل دیده‌ام و باید بگویم این تیم، تیمی است که فنی و تاکتیکی بازی می‌کند و ضمن نمایش فوتبال زیبا، تیمی تاکتیک پذیر و دونده است و به نظر من در بازی برابر این تیم، پرسپولیس سخت‌ترین دیدار نیم فصل اول خود را پیش‌رو دارد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز