امید عالیشاه:

هرجا بازی کنم، می‌خواهم بهترین عملکرد را داشته باشم

۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۹:۲۰:۴۰
کد خبر: ۱۱۳۵۰۲۶
هرجا بازی کنم، می‌خواهم بهترین عملکرد را داشته باشم
بازیکن تیم پرسپولیس بعد از برد این تیم برابر مس صحبت کرد.

به گزارش برنا، امید عالیشاه بعد از پیروزی امروز تیمش اظهار داشت: در این بازی، از بعضی موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم اما در نهایت سه امتیا‌ز مهم بود که خدا را شکر به آن رسیدیم این پیروزی را با برتری فنی کسب کردیم.

وی درباره تغییر پستش و حضور در خط حمله خاطرنشان کرد: تجربه خوبی بود. من در هر پستی، بازی کنم تمام تلاش خود را خواهم کرد تا بهترینِ خودم باشم. امیدوارم عملکرد من، مورد رضایت کادر فنی و هواداران هم بوده باشد.

عالیشاه درباره روند خوب پرسپولیس بیان داشت: فینال آسیا یک مقدار از لحاظ روحی و روانی، روی ما تاثیر گذاشته بود. در کنار آن فشار بازی‌ها که باعث شده بود تعطیلات نداشته باشیم و بازی‌های لیگ و لیگ قهرمانان نیز به هم نزدیک شد تاثیر منفی مضاعفی روی ما گذاشت. مساوی‌های بدی داشتیم اما تیم کامبک زد و برگشتیم. امیدوارم به همین منوال شرایط پیش برود. مدیریت باشگاه هم کمک کند تا انشاالله روز به روز شرایط بچه‌ها بهتر شود تا با فراغ بال کار را پیش ببریم.

بازیکن باتجربه پرسپولیس در پایان درباره عملکرد سید جلال حسینی گفت: دیدید که در دو بازی اخیر، 2 گل سه امتیازی برای ما زد. در این 2 بازی خیلی به تیم کمک کرد و از سید جلال تشکر می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز