سعید خواجه‌وند در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

اتفاقات تلخ رخ داده در لیگ را تائید نمی‌کنیم/ مقابل مدعیان نمایش خوبی داشتیم

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۵:۱۵:۱۹
کد خبر: ۱۱۳۷۲۰۵
اتفاقات تلخ رخ داده در لیگ را تائید نمی‌کنیم/ مقابل مدعیان نمایش خوبی داشتیم
سرمربی تیم ووشو زرین‌رود گفت: اتفاقات تلخ رخ داده در لیگ ووشو را تائید نمی‌کنیم.

سعید خواجه‌وند، سرمربی تیم ووشو زرین‌رود درباره سطح کیفی رقابت‌های لیگ برتر ووشو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی برنا اظهار کرد: تیم زرین‌رود امسال برای اولین‌بار بود که در رقابت‌های سوپرلیگ شرکت می‌کرد ولی با این حال با توجه به امکاناتی که در اختیار تیم‌ها بود می‌توان گفت که فدراسیون بهترین برنامه‌ریزی را داشت و لیگ را به بهترین شکل ممکن برگزار کرد. از نظر فنی هم به همین روال بود چون اکثر ملی پوشان در لیگ حضور داشتند که باعث جذابیت بازی‌ها و در مجموع لیگ شده بود.

او با اشاره به هدفگذاری باشگاه زرین‌رود ادامه داد: امسال با توجه به شرایط کرونا چندان نتوانستیم در جذب بازیکن مانند سایر تیم‌ها باشیم اما با همین تیم کاملا بومی که داشتیم بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم. تیم پارس جنوبی و مقاومت همیشه از مدعیان اصلی لیگ ووشو هستند که این دوره موفق شدیم مقابل این دو تیم به پیروزی برسیم و در نهایت هم با قرار گرفتن در مکان پنجم جدول به اعتقاد من عملکرد قابل قبولی داشتیم. در هر صورت لیگ امسال به خوبی برای ما به پایان رسید و قطعا تلاش خواهیم کرد در سال‌های آینده جزو مدعیان باشیم.

خواجه‌وند خاطرنشان کرد: تنها اتفاق بدی که امسال در لیگ رخ داد، حواشی روز فینال بود و ما هم این اتفاقات را تائید نمی‌کنیم. در چنین مواقعی بهتر است که این مشکلات با صحبت و همفکری حل شود. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز