مروری بر شرایط فعلی حریفان پرسپولیس در لیگ قهرمانان؛

از تلاش شاگردان بلان برای تداوم بالانشینی تا تساوی حریف پلی‌آفی سرخ‌ها!

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۸:۳۰:۱۷
کد خبر: ۱۱۳۷۲۳۶
از تلاش شاگردان بلان برای تداوم بالانشینی تا تساوی حریف پلی‌آفی سرخ‌ها!
پرسپولیس در حالی برای حضور در لیگ قهرمانان در فصل جدید آماده می‌شود که فینالیست آخرین دوره این رقابت‌ها در تلاش است از همان مرحله اول با قدرت کار خود را در فصل جدید این پیکارها آغاز کند.

به گزارش برنا؛ پرسپولیس که در کورس بالای جدولی‌ها در لیگ ایران کار خود را برای موفقیت در این فصل لیگ پیگیری می‌کند در حالی برای حضور موفق در لیگ قهرمانان برنامه‌ریزی می‌کند که حریفانش در لیگ‌های کشورشان شرایط ویژه‌ای را دنبال می‌کنند.

در این میان به بررسی آخرین شرایط حریفان آسیایی پرسپولیس در لیگ‌های داخلی‌شان می پردازیم.

الریان؛ یاران شجاع و تلاش برای بالانشینی

الریان

یاران شجاع خلیل‌زاده در لیگ ستارگان قطر در جمع بالانشینان جدول رده‌بندی قرار دارند. شاگردان لورن بلان در حالی در لیگ ستارگان قطر به تقابل خود با حریفان ادامه می‌دهند که این حریف سرخ‌ها در حال حاضر در رده چهارم جدول رده‌بندی حضور دارد. الریانی‌ها که به تازگی مرد سرشناس فرانسوی را روی نیمکت خود می‌بینند، از 15 بازی خود تا به امروز 7 پیروزی، 4 تساوی و 4 شکست را به دست آورده‌اند تا در جدول 12 تیم لیگ ستارگان در رده چهارم قرار بگیرند. در آخرین بازی خود برابر الوکره به پیروزی 3 بر صفر رسیده است.

گوا؛ حریف گمنام سرخ‌ها چهارم است

گوا+هند

حریف هندی و گمنام پرسپولیس با تساوی در دیدار خارج از خانه‌اش برابر تیم چنایین، تیم هشتم رده‌بندی لیگ هند، تعداد تساوی‌های خود در این فصل را به عدد 9 رساند. این تیم با تساوی در این بازی 24 امتیازی شد و در رده چهارم جدول قرار گرفت. این حریف هندی سرخ‌ها با احتساب تساوی اخیر، با 5 پیروزی، 9 تساوی و 3 شکست در جدول 11 تیمی هند در رده چهارم قرار گرفته است.

الوحده امارات؛ تساوی در آخرین بازی!

188772_511

الوحده‌ که در صورت پیروزی در دیدار پلی‌آف برابر الزوراء می‌تواند شانس بازی برابر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد، در آخرین بازی خود در برابر الشباب در خانه حریف به تساوی پرگل 2-2 رضایت داد. این تیم اماراتی با کسب یک امتیاز از بازی خارج از خانه خود ششمین تساوی فصلش را تا به امروز تجربه کرد. الوحده‌ای‌ها از بازی‌های قبلی خود، 6 پیروزی، 6 تساوی و 4 شکست را به دست آورده و با 24 امتیاز در رده هفتم قرار گرفته است. جدول لیگ برتر امارات در این فصل حضور 14 تیم دنبال می‌شود.

الزوراء بدون باخت در شروع فصل!

cover_1440

در حالی که الزوراء عراق هم برای همبازی شدن با پرسپولیس شرایط مشابهی با الوحده امارات دارد، بدون شکست در لیگ عراق بازی‌های خود را در این فصل پیگیری می‌کند. این تیم عراقی که در حال حاضر 3 بازی را در لیگ عراق پشت سر گذاشته که یک برد و 2 تساوی در کارنامه این تیم به ثبت رسیده تا بدون باخت در رده ششم جدول رده بندی قرار بگیرد. این فصل از لیگ عراق با 15 تیم برگزار می‌شود. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز