پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

هشتگ‌های مجازی بلای جان استقلال شده است/ فکری با بازیکنان حاشیه‌ساز برخورد کند

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۳:۴۵:۳۰
کد خبر: ۱۱۳۷۷۸۰
هشتگ‌های مجازی بلای جان استقلال شده است/ فکری با بازیکنان حاشیه‌ساز برخورد کند
ایمان عالمی گفت: هشتگ زدن‌ها و بحث‌های مجازی بلای جان استقلال شده و به این تیم ضربه می‌زند.

ایمان عالمی، بازیکن و مربی اسبق استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره شرایط استقلال اظهار داشت: استقلال بازی حساس و مهمی را مقابل سپاهان واگذار کرد. طبیعی بود که سپاهان در این بازی خانگی با تمام توان بازی کند و به دنبال برد باشد. سپاهان در هفته‌های اخیر هم عملکرد خوبی داشته و قابل پیش‌بینی بود که استقلال را به دردسر بیندازد. استقلال هم در هفته‌های گذشته با سیستم 2-5-3 بازی می‌کرد که نمایش‌های بهتری داشت و روند رو به رشدی را آغاز کرده بود. به همین دلیل انتظار داشتیم در بازی با سپاهان عملکرد بهتری از استقلال ببینیم اما برخی از اتفاقات هفته گذشته باعث شد استقلال همان تیم همیشگی نباشد.

او ادامه داد: همانطور که خود محمود فکری هم تاکید کرد بازیکنان استقلال در بازی با سپاهان تمرکز لازم را نداشته باشند و مرتکب اشتباهات فاحشی شوند. وقتی اشتباهاتی از جنس اشتباهات بازیکنان استقلال در دیدارهای حساس و مهم رخ دهد کل تیم دچار مشکل می‌شود و تمرکز همه نفرات از بین می‌رود. غیبت بازیکنی مثل مسعود ریگی هم که در سال‌های اخیر از بهترین‌های استقلال بوده در دیدار با سپاهان محسوس بود و آبی‌ها در این بازی میانه میدان را به رقیب دادند.

عالمی با اشاره به حاشیه‌های پیرامون استقلال افزود: جدا از مشکلات فنی که در استقلال وجود دارد و حتما خود فکری هم به آنها واقف است، حاشیه‌های بعد از دیدار با نساجی مازندران روی عملکرد این تیم در دیدار با سپاهان تاثیرگذار بود. برخی از بازیکنان بعد از دیدار با نساجی به پرداختی‌های باشگاه معترض شدند و حاشیه‌هایی پیش آمد که روی تیم تاثیر گذاشت. رفتار وریا غفوری هم روی شرایط تیم تاثیرگذار بود و مجموع این مسائل باعث شد برخی از بازیکنان استقلال که اتفاقا از نفرات کلیدی و فیکس بودند تمرکز نداشته باشند و نتوانند نمایش خوبی ارائه دهند.

آنالیزور استقلال با اشاره به حواشی اخیر گفت: در واقع کسانی که هفته گذشته علیه باشگاه مصاحبه کردند همان‌هایی بودند که در بازی با سپاهان اشتباهات فردی داشتند و در حد و اندازه‌های خود ظاهر نشدند. بی‌برنامگی استقلال در زمین و نظم سپاهان و اشراف این تیم روی نقاط ضعف و قوت استقلال هم باعث شد شکست تلخی برای تیم فکری رقم بخورد. البته بحث‌هایی درباره کم کاری عمدی برخی بازیکنان مطرح شده اما استنباط من این است که این نفرات تمرکز نداشتند و دچار اشتباه می‌شدند. به نظر من حتی اگر یک بازیکن ستاره تیمش هم باشد وقتی رو در روی سرمربی قرار می‌گیرد نباید فیکس باشد. فکری هم باید با نفراتی که هفته گذشته حاشیه‌سازی کردند برخورد می‌کرد و آنها را روی نیمکت می‌نشاند. وقتی بازیکنی رودرروی سرمربی قرار می‌گیرد حتما باید با او برخورد شود و امیدوارم این اتفاق در استقلال رخ دهد.

عالمی با بیان اینکه نباید سرمربی استقلال تغییر کند، خاطرنشان کرد: استقلال سال‌هاست درگیر بی‌ثباتی و تغییرات مداوم است. الان هم ظاهرا نوبت به فکری رسیده اما به اعتقاد من نباید تغییری در کادر فنی استقلال رخ دهد. این دور باطل تغییر سرمربی در استقلال باید متوقف شود. هشتگ زدن‌ها و بحث‌های مجازی بلای جان استقلال شده و به این تیم ضربه می‌زند. فکری باید حمایت شود چون می‌تواند با مدیریت حاشیه‌ها و تقویت تیم در نیم فصل دوم استقلال را به جایگاهی که لایق آن است برساند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز