رضا ترابیان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

سیدجلال نشان داد کاپیتان مقتدری است/ تیم یحیی با ترابی و آل‌کثیر رویایی‌تر می‌شود/ پرسپولیس در سیرجان بدشانسی نیاورد

۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۳:۱۵:۲۱
کد خبر: ۱۱۳۹۸۴۸
سیدجلال نشان داد کاپیتان مقتدری است/ تیم یحیی با ترابی و آل‌کثیر رویایی‌تر می‌شود/ پرسپولیس در سیرجان بدشانسی نیاورد
پیشکسوت پرسپولیس بر این باور است که سیدجلال حسینی یکی از بهترین‌های این تیم در نیم فصل اول بود.

رضا ترابیان، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به پیروزی پرگل پرسپولیس برابر گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: پرسپولیس در این دیدار مثل بازی‌های اخیرش برابر حریفان لیگ برتری‌اش به لحاظ فوتبالی و موقعیت‌سازی شرایط خوبی را داشت و تنها تفاوت این بازی با بردهای قبلی در این بود که در این بازی بچه‌ها اسیر بدشانسی نشدند و توانستند موقعیت‌های خود را به گل تبدیل کنند.

این پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: من در مصاحبه‌های اخیرم هم به این موضوع اشاره داشتم که پرسپولیس در این مدت با وجود مشکلات و کمبودهایی که داشت از نظر فوتبالی خیلی خوب و با برنامه بود و اگر بچه ها کمی خوش شانس بودند دو، سه پیروزی که با تفاضل یک گل به دست آورده بودند هم بردهای پرگلی برای این تیم می شد اما مهمترین موضوعی که باعث خوشحالی همه ما شده این است که این تیم به خوبی مدیریت شد و یحیی و همکارانش در کادر فنی به خوبی تیم را مدیریت کردند.

او افزود: پس از شکست پرسپولیس در اراک برابر آلومینیوم این نگرانی وجود داشت که تیم وارد بحران شود اما همانطور که اشاره کردم با وجود کمبودها و کاستی‌هایی که وجود داشت، مدیریت، کادر فنی و بازیکنان به خوبی این شرایط را رفع کردند تا پرسپولیس با اقتدار مسیرش را تا پایان نیم فصل ادامه دهد. ان‌شاءالله در نیم فصل دوم با اضافه شدن مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر و نفراتی که قرار است در  فصل نقل و انتقالات به تیم اضافه شوند این روند با قدرت بیشتری پیگیری می‌شود و پرسپولیس به هدفش که قهرمانی در لیگ و آسیاست، خواهد رسید.

مهاجم سال‌های قبل پرسپولیس با تمجید از عملکرد خوب همه بازیکنان در نیم‌فصل گفت: وقتی تیمی موفق می‌شود، مجموعه تیم و عوامل مختلف آن در این موفقیت سهیم هستند و همه بازیکنان پرسپولیس با وجود این که تعدادی از آنها در پست‌های غیرتخصصی به میدان رفتند جزو بهترین‌های لیگ بودند ولی به اعتقاد من عملکرد سیدجلال در این بازی‌ها فوق‌العاده و قابل تقدیر است. سیدجلال در حالی رهبری خط دفاعی را با بهترین شرایط برعهده داشت که جدایی مهره‌ای مثل شجاع و مصدومیتی که برای کنعانی‌زادگان به وجود آمده بود باعث شده بود خط دفاع با مشکلات زیادی روبرو باشد اما حسینی با وجود شرایط خاص سنی‌اش نشان داد علاوه بر رهبری روحی و روانی، از نظر فنی نیز کاپیتانی مقتدر برای پرسپولیس به حساب می‌آید و در چند بازی پرسپولیس را از بن‌بست‌هایی که گرفتارش شده بود، نجات داد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز