مروری بر ماه آذر سال ۹۹؛

جام قهرمانی آسیا از دستان پرسپولیسی‌ها سُر خورد

۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۴۱۸۹۵
جام قهرمانی آسیا از دستان پرسپولیسی‌ها سُر خورد
تیم فوتبال پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل نماینده کره‌جنوبی شکست خورد.

به گزارش برنا؛ مهم‌ترین اتفاقات ماه آذر سال 1399 به شرح زیر است:

آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال ایران شد

"ولادیمیر آلکنو با امضای قراردادی، به صورت رسمی سرمربی تیم ملی والیبال ایران شد. آلکنو که یکی از مربیان پرافتخار والیبال جهان به شمار می‌رود، سابقه قهرمانی در المپیک لندن را به عنوان سرمربی تیم ملی روسیه دارد و بارها با تیم زنیت کازان هم به قهرمانی در لیگ روسیه و لیگ قهرمانان اروپا دست یافته است. او همچنین در یک دوره کوتاه در زنیت کازان با سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال همکاری داشت. بر اساس این قرارداد، هدایت تیم ملی والیبال ایران تا پایان بازی‌های المپیک توکیو برعهده این مربی باتجربه روس خواهد بود".

قهرمانی بازار بزرگ ایران در لیگ برتر کشتی آزاد

"بازار بزرگ ایران با غلبه بر تیم استقلال به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور رسید. مرحله نهایی بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) و گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان تیم بازار بزرگ ایران به عنوان قهرمانی دست یافت. در دیدار فینال این رقابت‌ها تیم‌های بازار بزرگ ایران و استقلال تهران به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم بازار بزرگ ایران با نتیجه مقابل حریفش به برتری دست یافت و قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد. در دیدار رده بندی نیز تیم هیأت کشتی قائمشهر با نتیجه 7 بر 3 مقابل تیم دانشگاه آزاد اسلامی به برتری دست یافت و به مقام سوم رسید".

بازار بزرگ ایران قهرمان لیگ کشتی فرنگی شد

"تیم کشتی فرنگی بازار بزرگ ایران در فینال لیگ برتر کشتی فرنگی با شکست دانشگاه آزاد اسلامی، قهرمان شد. مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد. در دیدار فینال بازار بزرگ با نتیجه 7 بر 3 دانشگاه آزاد اسلامی را شکست داد و برای ششمین دوره متوالی قهرمان لیگ برتر شد. بازار بزرگ 4 دوره نیز قهرمان باشگاه‌های جهان شده است. در دیدار رده بندی سینا صنعت ایذه با نتیجه 6 بر 4 فولاد اکسین خوزستان را شکست داد و به مقام سوم رسید".

دبل پرسپولیس در نایب قهرمانی آسیا

"تیم فوتبال پرسپولیس ایران روز 29 آذر در قطر به مصاف اولسان کره جنوبی رفت و با حساب 2 بر یک شکست خورد تا فرصت قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا برای شاگردان یحیی گل‌محمدی از دست برود. پرسپولیس در سال 2018 هم با سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ در مسابقه فینال مغلوب کاشیمای ژاپن شد".

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز