سیدرضا صالحی‌امیری:

باشگاه‌ها مزرعه ورزش قهرمانی هستند / انگیزه زیادی برای حمایت از کاله داریم

۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۶:۱۳
کد خبر: ۱۱۴۳۱۲۲
باشگاه‌ها مزرعه ورزش قهرمانی هستند / انگیزه زیادی برای حمایت از کاله داریم
رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در استان مازندران از زیرساخت های ورزشی کاله در شهرهای بابل و آمل بازدید به عمل آورد.

به گزارش برنا، صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با همراهی حسن رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان مازندران، ولیزاده فرماندار بابل، شریعت فرماندار آمل و سلیمانی مالک کاله از زیرساخت های ورزشی در شهرستان های بابل و آمل بازدید بعمل آورد.

سیدرضا صالحی امیری در حاشیه این بازدید گفت : مسئولان توجه ویژه ای به سرمایه گذاری و توسعه در والیبال و بسکتبال دارند و در اصل هویت ورزش با باشگاه ها تعریف می شود و باشگاه ها مزرعه ورزش قهرمانی هستند.

رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه با تقدیر و تشکر از مجموعه کاله که در حوزه مسئولیت اجتماعی کارنامه درخشانی دارد افزود؛ انگیزه ما برای حمایت از کاله زیاد است و کاله هم برند اقتصادی جهانی است و هم در ورزش برند شده است و هر کمکی لازم باشد وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برای حمایت از بخش خصوصی در ورزش انجام خواهند داد.

وی بیان داشت؛ مجموعه های ورزشی کاله نه تنها در سطح استان مازندران، بلکه در سطح ملی موفق و الگو است و برای کمک به مرتفع شدن مشکلات این مجموعه، در سطح ملی رایزنی خواهم داشت.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت : والیبال و بسکتبال ایران در حال درخشش است و این دو ورزش نیز مانند فوتبال در زندگی مردم وارد شده است.

صالحی امیری با اشاره به مشکلات مجموعه در حال ساخت 10 نفره کاله آمل اظهار داشت؛ موضوعات حریم، مالکیت و هزینه ساخت مشکلاتی است که این مجموعه با آن روبروست و برای رفع آن پیگیری های لازم را خواهم کرد.

این مقام مسئول بیان داشت؛ هر کمکی لازم باشد وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برای حمایت از بخش خصوصی در ورزش انجام خواهند داد.

دکتر حسن رنگرز نیز در حاشیه این بازدید گفت : حضور برادران سلیمانی در ورزش باعث افتخار است و کاله بعنوان مجموعه پیشرو در ورزش قدم‌هایی که برداشتند ماندگار خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود؛ حضور آقای دکتر صالحی امیری برای ورزش مازندران کمک کننده بوده است و از زمانیکه در کمیته ملی المپیک حضور دارند، اتفاقات بسیار خوبی افتاده و کارهای ماندگاری در کمیته المپیک و فدراسیون های ورزشی روی داد.

وی در پایان گفت : کاله بعنوان مجموعه پیشرو در ورزش استان است و قدم‌هایی که مالکان کاله در ورزش برداشتند ماندگار خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز