محمدرضا تازه‌رو، نایب قهرمان مسابقات قویترین مردان:

حضور مسئولان در ایرانشهر باعث دلگرمی ورزشکاران شد/ رقابت ها در سطح جهانی بود

۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۶:۱۵
کد خبر: ۱۱۴۳۳۴۶
حضور مسئولان در ایرانشهر باعث دلگرمی ورزشکاران شد/ رقابت ها در سطح جهانی بود
نایب قهرمان مسابقات قویترین مردان کشور گفت: ما در ایرانشهر تمام تلاشمان را کردیم که میزبانی در شان و منزلت مقام های مسئول و ورزشکاران داشته باشیم و بهترین شرایط و امکانات را ارائه کنیم.

محمدرضا تازه رو در رابطه با پانزدهمین دوره مسابقات قویترین مردان کشور به میزبانی ایرانشهر اظهار داشت: یکی از سنگین‌ترین و سخت‌ترین مسابقات در طول تاریخ این رقابت‌ها بود. خیلی از آیتم‌ها در سطح مسابقات جهانی برگزار شد.

نایب قهرمان مسابقات قویترین مردان کشور با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات بیشترین شرکت کننده را داشت افزود: علاوه برورزشکاران، اکثر مقام‌های مسوول از فدراسیون، استان و شهرستان حضور داشتند که این امر بسیار باعث دلگرمی ورزشکاران شد. ما در ایرانشهر تمام تلاشمان را کردیم که میزبانی در شان و منزلت مقام های مسئول و ورزشکاران داشته باشیم و بهترین شرایط وامکانات را ارائه کنیم. انشاالله برای مهمانان خاطرات خوبی ساخته باشیم.

او در ادامه تصریح کرد: بازخورد پخش زنده مسابقات از صفحه اینستاگرام فدراسیون به حدی زیاد بود که انگار از رسانه ملی پخش شده است. به نظرم بازتاب این اتفاق حتی بیشتر از پخش رسانه های ملی بود. به لطف رئیس فدراسیون و سایر مسئولین این اتفاق بصورت گسترده و فراگیر رخ داد که با استقبال خیلی خوبی روبرو شد.

تازه رو با اشاره به اینکه از قبل شناخت کافی نسبت به حریفانم داشتم، بیان کرد: خودم را خیلی بالاتر حریفانم می دیدم و به راحتی می توانستم قهرمان کشور شوم، اما متاسفانه بخاطر یک خطا امتیاز از دست دادم و همین امر باعث شد رقیبم به سرعت بالا بیایید و نایب قهرمانی قسمت من شود.

نایب قهرمان قویترین مردان کشور در پایان در خصوص برنامه های آینده خود خاطر نشان کرد: از روزی که مسابقات تمام شده است،‌تمرین را رها نکردم و تصمیم دارم رکوردهایم را تا سطح جهانی ارتقاء دهم. اگر فدراسیون تصمیم به اعزام داشته باشد و از من دعوت کند که نماینده کشورم باشم حتماً در مسابقات بین المللی شرکت خواهم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز