در هفته سی‌ام سوپر لیگ والیبال ترکیه؛

نگاهی به عملکرد شنبه شب لژیونرهای ایرانی

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۶:۳۱
کد خبر: ۱۱۴۴۴۸۹
نگاهی به عملکرد شنبه شب لژیونرهای ایرانی
لژیونرهای والیبال ایران شنبه شب در میادین مختلف به میدان رفتند و عملکرد امیر غفور، بردیا سعادت و امیرحسین توخته قابل تحسین بود.

به گزارش برنا، تیم بورسا اسپور که امیر غفور قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران را در اختیار دارد، در هفته سی‌ام سوپر لیگ والیبال ترکیه برابر توکات قرار گرفت و سه بر صفر به پیروزی رسید.

بورسا در این مسابقه با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۸ حریف خود را شکست داد و با ۲۸ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول قرار گرفت.

امیر غفور با کسب ۱۹ پوئن شامل ۱۵ حمله، سه دفاع و یک سرویس در این مسابقه، عنوان ارزشمندترین و امتیازآورترین بازیکن میدان را به خود اختصاص داد.

تیم آچه‌هاوالی که امیرحسین توخته و آکو کریمی را به عنوان بازیکن و کمک‌مربی در اختیار دارد، در مرحله نیمه‌نهایی لیگ منطقه‌ای اروپای مرکزی (MEVZA) میزبان والدویِرتل اتریش بود و سه بر صفر حریف خود را با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۳ شکست داد.

توخته در این دیدار ۱۳ امتیاز شامل شش حمله، چهار دفاع و سه سرویس برای تیمش کسب کرد و آچه‌هاوالی با این برد به دیدار نهایی این رقابت‌ها راه‌ یافت.

 

در چارچوب هفته هجدهم لیگ صربستان نیز تیم والیبال نیش برابر پارتیزان قرار گرفت و سه بر صفر با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۶ مغلوب میهمان خود شد.

بردیا سعادت با کسب ۱۷ امتیاز شامل ۱۶ حمله و یک دفاع، عملکرد خوبی در این بازی داشت و با ۴۱ امتیاز سرویس و میانگین ۶۱ صدم در هر ست، در صدر بهترین سرویس‌زنندگان لیگ صربستان قرار گرفت. در حال حاضر تیم نیش با ۳۲ امتیاز، در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

تیم والیبال هلیلیه اسپور نیز در هفته سی‌ام سوپر لیگ ترکیه به مصاف آرکاس رفت و نتیجه را سه بر صفر با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۰ واگذار کرد.

مرتضی شریفی در این مسابقه موفق به کسب هشت امتیاز حمله شد و هلیلیه با ۲۴ امتیاز، در جایگاه چهاردهم باقی ماند.

همچنین تیم والیبال گرین یارد ماسیک در مرحله اول پلی‌آف لیگ بلژیک، به مصاف مِنن رفت و حریف خود را سه بر صفر با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۸ شکست داد.

سرمربی ماسیک در این مسابقه از امیرحسین اسفندیار و جواد کریمی بازیکنان ایرانی این تیم استفاده نکرد تا از آنان در دیدار حساس چهارشنبه شب در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا برابر زنیت سن‌پترزبورگ استفاده کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز