امروز؛

اختتامیه لیگ کونگ فو با حضور معاونان وزیر ورزش و جوانان

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۱:۳۶:۵۰
کد خبر: ۱۱۴۴۸۲۱
اختتامیه لیگ کونگ فو با حضور معاونان وزیر ورزش و جوانان
اختتامیه مسابقات لیگ‌های کونگ فو و هنر‌های رزمی با حضور دو معاون وزیر ورزش و جوانان در هتل المپیک تهران برگزار شد.

به گزارش برنا، مراسم اختتامیه مسابقات لیگ برتر کونگ فو و هنر‌های رزمی مردان و بانوان صبح امروز با حضور مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان و عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و با اجرای فرم رزمی کاران در سالن هگمتانه هتل المپیک تهران برگزار شد.

در این مراسم جوایز تیم های برتر و فنی ترین ورزشکاران اهدا و همچنین گزارش عملکرد فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی توسط مستعان دبیر این فدراسیون ارائه شد.

علاوه بر اعضای فدراسیون‌ کونگ فو، محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال،یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن‌های فدراسیون های رزمی، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی، علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی و نصراله پریچهره رییس اداره ورزش و جوانان استان تهران نیز به عنوان مهمان در این مراسم حضور داشتند.

لیگ برتر کونگ فو و هنر‌های رزمی در بخش ممای (اجرای تکنیک) در سال جاری با حضور ١٨ تیم در بخش مردان و ١٧ تیم در بخش بانوان به صورت مجازی جریان داشت.

در لیگ برتر امسال و در بخش مردان تیم‌های خراسان رضوی، زنجان و کونگ فو توآی همدان اول تا سوم شدند و تیم‌های کمیته پرتوآ، انجمن توآ و هیئت کونگ فو فارس عناوین اول تا سوم لیگ برتر بانوان را کسب کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز