حمید استیلی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس خوب مدیریت شد/ تیم یحیی می‌تواند قهرمانی پنجم را هم کسب کند

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۴۵۴۳۴
پرسپولیس خوب مدیریت شد/ تیم یحیی می‌تواند قهرمانی پنجم را هم کسب کند
پیشکسوت تیم پرسپولیس بر این باور است مدیریت خوب مدیران باشگاه و درایت کادر فنی فضای خوبی را در پرسپولیس حکم‌فرما کرده است.

حمید استیلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط پرسپولیس در نیم‌فصل اول و موفقیت این تیم در نیمه اول بازی‌های لیگ بیستم اظهار کرد: پرسپولیس با وجود فراز و نشیب و مشکلات زیادی که در طول فصل داشت، توانست با مدیریت خوب نیم فصل اول را به پایان برساند. در ابتدای فصل برخی مشکلات مدیریتی تیم را به حاشیه برده بود اما تیم مدیریت جدید باشگاه به خوبی به اوضاع سر و سامان داد. حضور مدیری مثل جعفر سمیعی و همین طور مدیریت فوتبالی مثل ابراهیم شکوری در ادامه شرایط مدیریتی باشگاه را سر و سامان داد. کادر مدیریتی پرسپولیس در ادامه با حضور صدری، علیپور، فیاض و.... توانست آرامش خوبی را تزریق کند و در زمینه فنی هم یحیی و همکارانش توانستند به خوبی تیم را اداره کنند تا تیمی که مشکلات زیادی داشت در نهایت نیم فصل را با صدرنشینی به پایان برساند.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص شرایط فنی این تیم در طول این نیم‌فصل خاطرنشان کرد: پرسپولیس به لحاظ فنی شرایط خوبی داشت و در مجموعه نمره خوبی را می توان به این تیم داد. با وجود شوک ناشی از جدایی ستاره های شاخص این تیم که می توانست تبدیل به چالش جدی برای پرسپولیس شود، کادر فنی و بازیکنان این تیم به خوبی این موضوع را مدیریت کردند و نفرات جدید و تازه وارد هم که نمایش خوبی را در لیگ قهرمانان در ترکیب پرسپولیس داشتند، عملکرد خوب خود را در لیگ ادامه دادند تا مجموعه این اتفاقات باعث شد پرسپولیس بتواند از پتاسیل خود به نحو احسن بهره برده و نتایج خوبی را برای نیم فصل اول کسب کند. البته شاید اگر در یکی دو بازی بدشانسی به سراغ تیم یحیی نمی آمد، نتایج بهتر از این هم می شد اما در مجموع این اتفاقات هم جزئی از فوتبال است و پرسپولیس با وجود برخی بدشانسی هایی که داشت توانست در نیم فصل اول شرایط و نتایج خوبی را رقم بزند.

سرمربی اسبق پرسپولیس درخصوص پیشنهادش برای فصل نقل و انتقالاتی زمستانی این تیم تاکید کرد: پرسپولیس در اکثر پست ها دو بازیکن خوب و آماده را در اختیار دارد که می توانند خیال کادر فنی این تیم را راحت کنند. به اعتقاد من در پست دفاع میانی با وجود این که چهره های تاثیرگذاری مثل سیدجلال و کنعانی زادگان حضور دارند، پرسپولیس نیاز به تقویت دارد. با توجه به در پیش بودن جام حذفی و همین طور لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس باید با جذب مدافعی خوب و تخصصی به فکر آینده باشد. البته باید به یک موضوع اشاره کنم که در بازی هایی که پرسپولیس کنعانی را به علت مصدومیت در اختیار نداشت، کمال در پست غیرتخصصی اش فوق العاده نشان داد و با عملکرد بی نقصش کاری کرد این خلا بزرگ در بازی های مهم پرسپولیس احساس نشود.

از استیلی درمورد پیش‌بینی کلی‌اش از آینده پرسپولیس در نیم فصل دوم سوال کردیم که او در پاسخ به این سوال به خبرنگار برنا گفت: پیش بینی در مورد اتفاقات فوتبال سخت است و برخی حوادث و اتفاقات می تواند نتایج فوتبال را تحت الشعاع قرار دهد. پرسپولیسی که در 4 فصل اخیر قهرمان لیگ برتر شده و علاوه بر قهرمانی هایش در جام حذفی در لیگ قهرمانان هم تجربه حضور در 2 فینال را در کارنامه خود دارد، این شرایط و پتاسیل را دارد که به روند رو به رشد خود در نیم فصل دوم هم ادامه دهد. اگرچه بازی ها در نیم فصل دوم سخت تر می شود و تیم ها با توجه به شناخت بهتری که از یکدیگر پیدا می کنند، سخت تر امتیاز از دست می دهند اما به اعتقاد من این موضوع دور از ذهن نیست که پرسپولیس بتواند با پشت سر گذاشتن این مسائل، قهرمانی در لیگ ایران را برای پنجمین فصل متوالی به دست آورد.

او درخصوص شروع دوباره نیم‌فصل و نتایجی که در بازی‌های هفته اول نیم‌فصل دوم رقم خورد تاکید کرد: پرسپولیس شروع خوبی در نیم فصل دوم داشت و شاید اگر دقت بیشتری داشت، نتیجه ای مشابه با پیروزی برابر گل گهر برای پرسپولیس رقم خورده بود. در این هفته سپاهان هم که دیگر تیم مدعی بالای جدول است برد خوبی را به دست آورد و به اعتقاد من نشان داد یکی از مدعیان نیم فصل دوم است. درباره استقلال باید بگویم این تیم اگرچه شاید در نتیجه گیری موفق عمل نکرده اما نفرات خوبی دارد و مشکلات این تیم در نتایج آنها تاثیر گذاشته است. 4/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز