مسئول برگزاری اولین دوره لیگ جودو نیروهای مسلح:

در رابطه با برگزاری مسابقات از یک ماه گذشته به تمام تیم‌ها اطلاع‌رسانی شده بود/ نیروهای مسلح برای رشته جودو در سال آینده برنامه‌ریزی دارد

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۸:۵۵:۳۳
کد خبر: ۱۱۴۵۵۹۸
در رابطه با برگزاری مسابقات از یک ماه گذشته به تمام تیم‌ها اطلاع‌رسانی شده بود/ نیروهای مسلح برای رشته جودو در سال آینده برنامه‌ریزی دارد
محمد حسن مجلسی مسئول برگزاری اولین دوره لیگ جودو نیروهای مسلح گفت: تشخیص مسئولین جودو و تربیت بدنی نیروهای مسلح این موضوع بوده است که با تیم های منتخب سازمان مسابقات را با بهترین کیفیت به سرانجام برسانیم.

محمدحسن مجلسی، مسئول برگزاری اولین دوره لیگ جودو نیروهای مسلح، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در رابطه با اولین دوره لیگ جودو در دو رده کارکنان پایور و وظیفه گفت: در مسابقات پرسنل وظیفه، تیم های رعد پدافند هوایی با کسب 9 امتیاز اول و تیم پاس ناجا با 6 امتیاز دوم شد،  همچنین تیم وزارت دفاع مقام سوم را کسب کرد. 

او در پاسخ به اینکه کدام تیم‌ها به مرحله فینال رسیده اند توضیح داد: تیم رعد پدافند هوایی و پاس ناجا شانس بیشتری برای برگزاری رقابت‌های پایانی دارند که مشخص کننده تیم‌های اول و دوم خواهند بود، همچنین  در حال حاضر سپاه پاسدران مقام سوم را به‌دست آورده است.

مجلسی درخصوص تعداد تیم‌ها با توجه به شرایط کرونا عنوان کرد: مسابقات اولین دوره لیگ جودو نیروهای مسلح با تیم‌های منتخب سازمان هابه بهترین شکل ممکن و در سطح بین‌المللی برگزار شده است، توجه و تمرکز مسئولان برگزاری مسابقات روی کیفیت مسابقات خواهد بود تاکمیت آن اما با ریشه‌کن شدن بیماری کرونا و مساعد شدن شرایط قطعا درآینده شاهد حضور تیم‌های بیشتری خواهیم بود.

مجلسی درباره آمادگی برای مسابقات تیم‌ها بیان کرد: برای برگزاری مسابقات به تمام تیم‌ها از یک ماه گذشته ابلاغ شده بود اما با توجه به شرایط کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمام باشگاه‌های ورزشی، سازمان‌ها تعطیل بوده‌اند و تمرینات ورزشی به‌صورت انفرادی برگزار شده است. البته این موضوع شروع خوبی برای برگزاری مسابقات و دوره‌های بعدی در آینده خواهد بود.

او در رابطه با برنامه نیروهای مسلح برای رشته ورزشی جودو یادآور شد: در سال آینده سازمان نیروهای مسلح برای جودو برنامه مدونی در نظر دارد، امیدواریم خردادماه پس از اتمام ماه مبارک رمضان مسابقات بعدی این رشته به خوبی برگزار شود. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز