مجید عبدالرشیدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بازی دادن به میرهاشم قبل از المپیک ریسک بزرگی است/ ترکیب بهتری را می‌توانستیم عازم صوفیه کنیم

۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۳:۴۵:۳۰
کد خبر: ۱۱۴۹۸۰۹
بازی دادن به میرهاشم قبل از المپیک ریسک بزرگی است/ ترکیب بهتری را می‌توانستیم عازم صوفیه کنیم
کارشناس تکواندو گفت: بازی دادن به میرهاشم قبل از المپیک 2021 توکیو ریسک بزرگی است.

به گزارش برنا؛ هشتمین دوره تورنمنت بین‌المللی صوفیه G1  در رده سنی بزرگسالان و گروه مردان و زنان با حضور 390 تکواندوکار به میزبانی بلغارستان برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها، تیم ملی تکواندو ایران که توسط حسین لطفی و امیرمحمد بخشی موفق به کسب 2 مدال طلا شده است با 240 امتیاز در مجموع مردان و زنان توانست عنوان سومی را به دست آورد.

مجید عبدالرشیدی، کارشناس تکواندو، درخصوص ارزیابی خود از نتیجه ملی‌پوشان در این مسابقات به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: بعد از 14 ماه دوری از میدان همین که مسابقه‌ای برگزار شد تا ملی‌پوشان بتوانند خودشان را محک بزنند جای خوشحالی داشت اما از نگاه من عملکرد تکواندو کاران ایران چندان مطلوب نبود.

او ادامه داد: تیم ایران می‌توانست با ترکیب بهتری راهی این مسابقات شود اما به هر صورت تصمیم کادر فنی بر این بوده که از این ترکیب استفاده کند. میرهاشم حسینی همراه تیم بوده ولی به تصمیم کادر فنی مسابقه نمی‌دهد. علت این اتفاق را به درستی نمی‌دانم اما شاید به این خاطر بوده است که نمی‌خواستند قبل از المپیک دست‌شان برای رقبا رو شود و یا شاید از احتمال آسیب‌دیدگی این بازیکن نگران بودند.

عبدالرشیدی با اشاره به مسابقات قهرمانی آسیا افزود: در حال حاضر تیم ملی مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش دارد که باید منتظر ماند و دید آنجا تیم چه نتیجه‌ای را کسب خواهد کرد. بعید می‌دانم میرهاشم در این رویداد هم به میدان برود به هر حال قبل از المپیک ریسک بزرگی است آنهم در شرایطی که الان آرمین هادی‌پور هم آسیب دیده است. تکواندو ایران پتانسیل بسیار خوبی دارد. المپیک پیش‌رو مسابقه بسیار سخت و متفاوتی است و امیدوارم تکواندو بازهم مانند گذشته بتواند در این رویداد مهم مدال‌های خوبی را کسب کند.

کارشناس تکواندو در پایان خاطرنشان کرد: پیش از این مسابقات لیگ برتر برگزار شد که به نظرم در قیاس با چند سال گذشته لیگ امسال به دلیل حضور اکثر ملی‌پوشان و نفرات المپیکی جذابیت و هیجان بیشتری داشت. لیگی که اگر هر ساله همین روند را طی کند می‌تواند برای تیم ملی پشتوانه محکمی باشد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز