برای چهار سال آتی صورت گرفت؛

انتخاب مجدد توماس باخ برای ریاست IOC

۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۸:۳۵:۳۷
کد خبر: ۱۱۵۰۵۹۱
انتخاب مجدد توماس باخ برای ریاست IOC
توماس باخ بدون رقیب برای یک دوره چهار ساله دیگر رئیس کمیته بین المللی المپیک شد.

به گزارش برنا، در یکصد و سی و هفتمین نشست کمیته بین المللی المپیک که به صورت وبینار برگزار گردید، با 93 رای مثبت توماس باخ به عنوان تنها کاندید مجددا انتخاب شد.   

وی در نخستین سخنرانی خود پس از انتخاب مجدد اظهار داشت: با تشکر بسیار از شما از صمیم قلب برای این رأی اعتماد سپاسگزارم.  برای من این رای اعتماد بیش از اتخاذ تصمیمات دشوارتر و انجام اصلاحات چشمگیرتر بود. برای من عمیقا تاثیرگذار بود و احساس فروتنی می کنم. با نخستین انتخاب اینجانب بعنوان رئیس IOC احساس کردم که بدنبال تحقق شعار خود یعنی اتحاد در عین گوناگونی باشم و این تعهد برای دور دوم ریاست من نیز محقق خواهد بود. درب اتاقم، گوش و قلبم به روی تمامی شما باز خواهد بود. بر روی حمایت، رفاقت و تعهد شما حساب می کنم.

رئیس کمیته ملی المپیک در همین ابتدا خاطرنشان ساخت که علاوه بر قوی تر، بالاتر و سریع تر؛ می بایست واژه «با همدیگر Together» را نیز اضافه کرد.

توماس باخ دارنده مدال طلای شمشیربازی با عضویت در تیم ملی آلمان بود و از وی بعنوان پایه گذار کمیسیون ورزشکاران در سال ۱۹۸۱ میلادی نام برده می شود. 

وی در سال ۱۹۹۱ بعضویت IOC درآمد و از سال ۱۹۹۶ تا ۲۰۱۳ در هیات رئیسه حضور یافت. وی بمدت ۸ سال نائب رئیس کمیته بین المللی المپیک بود و در سال ۲۰۱۳ بعنوام رییس بمدت ۸ سال انتخاب شد. 

از اقدامات برجسته وی تدوین دستورالعمل المپیک ۲۰۲۰ Olympic Agenda 2020 می باشد که تاثیر شگرفی بر توسعه ورزش بین الملل و بازی های المپیک داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز