حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس می‌تواند قهرمانی‌های دیگری را هم تجربه کند/ ترابی عملکرد خوبی داشت/ تصمیم یحیی درست بود

۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۵:۴۵:۱۳
کد خبر: ۱۱۵۱۱۸۵
پرسپولیس می‌تواند قهرمانی‌های دیگری را هم تجربه کند/ ترابی عملکرد خوبی داشت/ تصمیم یحیی درست بود
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: شک ندارم روند رو به رشد تیم یحیی گل‌محمدی ادامه‌دار است و این تیم می‌تواند در هر دو جام موفق باشد.

حمید درخشان، بازیکن و سرمربی اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص پیروزی شاگردان یحیی گل‌محمدی برابر مس نوین کرمان اظهار داشت: شرایط بازی در جام حذفی با بازی‌های لیگ متفاوت است و بازیکنان در این دیدار به خوبی این موضوع را متوجه بودند و بدون دست‌کم گرفتن حریف توانستند نتیجه خوبی را در گام اول به دست بیاورند.  

او در ادامه تاکید کرد: قبل از این دیدار هم گفته بودم پرسپولیس نباید فکر کند حریف ساده‌ای را پیش رو دارد. در این بازی بچه‌ها نمایش خوبی داشتند و نشان دادند مدعی فتح جام حذفی هم هستند.

درخشان درخصوص اینکه در این دیدار یحیی به تعدادی از بازیکنان نیمکت‌نشینش بازی داد، گفت: از آن جایی که این دیدار، بازی سختی نبود، این تصمیم، بهترین تصمیمی بود که کادر فنی گرفت. البته فاصله نیمکت و بازیکنان ذخیره در پرسپولیس زیاد نیست، ضمن اینکه این تصمیم باعث شد نفرات ترکیب اصلی هم استراحت خوبی داشته باشند و با این تصمیم کادر فنی توانست در یک دیدار رسمی از نیروهای دیگر خود محک و ارزیابی خوبی داشته باشد.

او درمورد شرایط حریف پرسپولیس تصریح کرد: این تیم تیم جوانی بود که مشخص بود برابر پرسپولیس انگیزه‌های بالایی دارد اما بازی کم نقص پرسپولیسی‌ها اجازه خودنمایی را به مسی‌ها نداد و در نهایت در روزی که پرسپولیس 6-7 موقعیت مسلم گلزنی داشت پیروزی قاطعی را به دست آورد. 

سرمربی اسبق پرسپولیس درمورد عملکرد مهدی ترابی که حضور دوباره‌ای را در جمع سرخ‌پوشان را تجربه می‌کند، خاطرنشان کرد: به اعتقاد من مهدی ترابی در این دیدار عملکرد خوبی داشت و نشان داد از شرایط ایده‌آلی برخوردار است و این موضوع می‌تواند پوئن مثبتی برای پرسپولیس باشد. امیدوارم شهریار مغانلو دیگر خرید پرسپولیس هم بتواند خیلی زود با شرایط تیم هماهنگ شود و مهره موثری در فاز تهاجمی پرسپولیس باشد.

درخشان درخصوص آینده پرسپولیس ادامه داد: شک ندارم این تیم هم در لیگ و هم در جام حذفی مدعی است و شانس اول قهرمانی محسوب می‌شود و پرسپولیس باز هم می‌تواند عناوین دیگری را به ارمغان بیاورد.

پیشکسوت پرسپولیس که گفته می‌شد قرار است به عنوان سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر بازگردد درخصوص منتفی شدن موضوع گفت: در این زمینه توافقات اولیه را انجام دادم اما شرایطی پیش آمد که اوضاع را برای نهایی شدن این قرارداد مناسب ندیدم و ترجیح  دادم به جای من، عزیزان بومی به این تیم کمک کنند که برای‌شان آرزوی موفقیت دارم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز