سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مغانلو به زمان نیاز دارد/ بازگشت ترابی را باید به فال نیک گرفت

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۰۷:۳۰:۴۳
کد خبر: ۱۱۵۲۴۰۴
مغانلو به زمان نیاز دارد/ بازگشت ترابی را باید به فال نیک گرفت
مهاجم اسبق پرسپولیس ابراز امیدواری کرد این تیم در آخرین بازی خود در سال 99 برد دلچسبی را رقم بزند.

سهراب انتظاری، مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به صعود پرسپولیس به مرحله بعدی جام جذفی اظهار داشت: صعود پرسپولیس با پیروزی برابر حریف گمنامش قابل پیش‌بینی بود. پرسپولیس در این دیدار برابر مس شروع خوبی داشت و توانست با تجربه بالا و برتری فنی که برابر حریفش داشت برد خوبی را به دست آورده و گام اول را در جام حذفی محکم بردارد.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص شرایط ترابی در بازگشت دوباره‌اش به جمع سرخ‌پوشان تاکید کرد: مهدی با وجود شرایط خاصی که برای او در قطر پیش آمده بود، نشان داد از آمادگی فنی خوبی برخوردار است و در حضور دوباره در ترکیب پرسپولیس با بازی خوبی که از خود به نمایش گذاشت، همه را امیدوار کرد. مهدی قبل از جدایی از پرسپولیس مهره خوب و کارآمدی بود و در این بازی هم ضمن پاس گلی که داد، این شانس را داشت که موفق به گلزنی شود. در هر حال بازگشت ترابی به تیم را باید به فال نیک بگیریم.

مهاجم اسبق سرخ‌ها درمورد مغانلو نیز گفت: درست است او در دیدار اخیر پرسپولیس یک فرصت خوب و صددرصد گلزنی را از دست داد اما نباید به شهریار خرده گرفت و این بازیکن را تحت فشار قرار داد. او تازه به تیم اضافه شده و مسلما برای هماهنگی با تیم نیاز به زمان دارد. مغانلو مهاجم امتحان پس داده‌ای است و می‌تواند در پرسپولیس هم با شم گلزنی بالایی که دارد، تبدیل به یکی از گلزنان برتر لیگ شود.

انتظاری درخصوص بازی بعدی پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان گفت: با توجه به حضور برادرزاده‌ام (نیما) در تیم نفت بازی‌های این تیم را به طور کامل دنبال می‌کنم و با شرایط این تیم کاملا آشنا هستم. نفت تیم جوان و با انگیزه‌ای است که ساختار دفاعی خوبی دارد. امیدوارم نیما در این دیدار از شرایط خوب برخوردار باشد اما دوست دارم پرسپولیس برنده شود تا با 3 امتیاز شیرین با سال 1399 خداحافظی کند و برای شروع موفق‌تر در سال 1400 آماده شود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز