حمید جاسمیان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود/ دلم برای رفقایم تنگ شده است

۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۲:۴۲:۳۳
کد خبر: ۱۱۵۳۹۶۵
پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود/ دلم برای رفقایم تنگ شده است
پیشکسوت پرسپولیس اعلام کرد جای خالی جام قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند در سال 1400 در کلکسیون این باشگاه پر شود.

به گزارش برنا؛ حمید جاسمیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا به سوالات ما پاسخ داد.

این گفت‌وگو را می‌توانید در زیر بخوانید.

- سال 1399 را چطور دیدید؟

متاسفانه سال خوبی برای ما رقم نخورد و علاوه بر مشکلات قبلی، بیماری کرونا هم بار مضاعفی را روی دوش مردم گذاشت و متاسفانه در این سال خیلی از خانواده های ایرانی داغدار فوت عزیزان خود شدند و این اتفاق تلخ همه ما را متاثر کرد. امیدوارم اتفاقاتی که در این سال برای مردم ایران رخ داد دیگر تکرار نشود و همه مردم بتوانند با حل مشکلات، به آرامش دست پیدا کنند.

- خانواده فوتبال هم در این سال داغدار شد!

دقیقا همین طور است. ما در این سال علی انصاریان و مهرداد میناوند عزیز را از دست دادیم و این اتفاق تلخ همه ما را داغدار کرد. این دو از بازیکنان برجسته و مورد علاقه خانواده پرسپولیس بودند و این غم به این سادگی ها فراموش شدنی نیست. خدا به همه بازماندگان این دو پسر خوب و دوست داشتنی همه ما صبر بدهد.

- با وجود همه تلخی‌ها و مشکلات آیا اتفاق خوبی را در این سال شاهد بودید؟

شاید بتوان گفت تنها اتفاق خوب در این سال موفقیت های پرسپولیس بود. پرسپولیس در سال 99 روند خوبی را داشت و با شایستگی در آسیا درخشید و حتی می توانست قهرمانی در آسیا را هم کسب کند اما با بدشانسی از این افتخار دور ماند اما آینده این تیم روشن است و ان شااله کار نیمه تمامش در سال 99 را در سال 1400 تمام می کند و قهرمانی در آسیا را به کلکلسیون افتخاراتش اضافه خواهد کرد.

- فکر می‌کنید راز موفقیت پرسپولیس در این مدت چه موضوعی بوده است؟

پرسپولیس در حال حاضر مجموعه ای از بهترین فوتبالیست ها را در اختیار دارد و بهترین مربیان و کادر فنی نیز بالای سر این تیم است. حضور استخوان خردکرده های فوتبالی مثل یحیی گل محمدی، کریم باقری و افشین پیروانی در راس تیم فنی پرسپولیس امتیاز بزرگی است که این باشگاه از آن برخوردار است. این در حالی است مدیران کاربلدی مثل سمیعی و شکوری نیز در بخش مدیریت کلان باشگاه در این باشگاه حضور دارند. این در شرایطی است که پرسپولیس از حمایت هواداران میلیونی و متعصبی برخوردار است و پیشکسوتان نیز حامیان بزرگی برای این تیم محسوب می شوند. همه این عوامل دست به دست هم داده تا پرسپولیس شرایط خوبی را داشته باشد و در مسیر موفقیت قرار بگیرد.

- در تعطیلات سال نو چه توصیه‌ای برای مردم دارید؟

ما در سال 99 داغدار میناوند و علی انصاریان شدیم و غیر از این  دو عزیز هموطنان زیادی را از دست دادیم و برای جلوگیری از اتفاقات بد سال 99 باید شرایط را درک کرده و به مسافرت نرویم و دید و بازدیدها و مهمانی ها را هم به حداقل برسانیم تا بتوانیم با ایمنی بیشتری زندگی کنیم و در سال جدید کمتر قربانی کرونایی داشته باشیم.

- در نوروزهای گذشته دید و بازدیدی با اهالی فوتبال داشتید؟

خدا همه اموات را رحمت کند. در سال های قبل  همیشه دید و بازدید با مردان بزرگی مثل همایون بهزادی، حمید شیرزادگان، محراب شاهرخی، جعفر کاشانی و ... داشتیم ولی این عزیزان را در سال های قبل از دست دادیم و این روزها بیشتر به یادشان می افتم و دل برای شان تنگ می شود.

برای سال جدید چه آرزویی دارید؟

اولین و مهم ترین آرزوی من سلامتی و آرامش برای همه ایرانی ها در سراسر دنیا است. امیدوارم در سال جدید مردم با کمترین دغدغه ممکن در کنار هم زندگی کنند. ان شا اله دولت مردان کمک کنند تا مشکل معیشتی و اقتصادی کمتر شود و مردم از این فشار و دغدغه بیرون بیایند و همه با هم به روال عادی زندگی مان بازگردیم. 5/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز