دلارام وکیلی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

شانس‌مان برای گرفتن سهمیه المپیک کم است/ اثرات مثبت لیگ برتر را در تیم ملی مشاهده خواهیم کرد

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۱۰۳۴
عضو تیم ملی بسکتبال بانوان گفت: شانس‌مان برای گرفتن سهمیه المپیک توکیو کم است.

دلارام وکیلی، عضو تیم ملی بسکتبال بانوان، درباره حضور در اردوهای تیم ملی سه به سه برای شرکت در رقابت‌های گزینشی المپیک توکیو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: از 17 فروردین بر اساس تصمیم کادر فنی وارد اردو شدیم و از امروز هم استارت تمرینات را خواهیم زد. امیدوارم با انگیزه‌ای که در بازیکنان است بتوانیم یک اردوی موثر و البته با نشاطی را داشته باشیم تا با تمام قدرت در مسابقات پیش رو شرکت کنیم.

او با اشاره به شانس تیم ملی ایران برای کسب سهمیه المپیک توضیح داد: با توجه به وضعیتی که کرونا به وجود آورد و تمامی ایونت‌های تیم ملی لغو شد کمی شانس‌مان برای گرفتن سهمیه کمرنگ شده است اما همان‌طور که گفتم با تمام قدرت جلو می‌رویم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. خوشبختانه پیش از این هم مسابقات سوپرلیگ را داشتیم که بسیار کمک کننده بود. ابتدا همه تصور می‌کردند که این دوره لیگ نیمه تمام باقی بماند اما آنقدر با انگیزه و با سطح فنی بالا برگزار شد که قطعا اثرات مثبت آن را در تیم ملی مشاهده خواهیم کرد.

وکیلی در پایان گفت: مسابقات انتخابی کسب سهمیه المپیک توکیو به میزبانی اتریش برگزار می‌شود. یک مسابقه هم پس از آن در مجارستان خواهیم داشت. کشورهایی مانند استرالیا، ژاپن و... جزو رقبای اصلی ما هستند و امیدوارم نمایش خوبی داشته باشیم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز