علیرضا پاکدل در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

سرمربی تیم ملی حاضر به حضور در ایران نشد/ برای حفظ میزبانی تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۱۰۴۳
سرمربی تیم ملی حاضر به حضور در ایران نشد/ برای حفظ میزبانی تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت
رئیس فدراسیون هندبال گفت: سرمربی تیم ملی حاضر به حضور در ایران نشد و برای حفظ میزبانی تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت.

علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال، درباره میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی مردان آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: از این اتفاق بسیار خوشحالیم. باید به جامعه هندبال و ورزش کشور تبریک بگویم. مسابقات قهرمانی مردان آسیا جزو رویدادهای مهم و بزرگ در قاره به شمار می رود که امیدوارم این میزبانی منشا خیر و پیشرفت برای هندبال ایران باشد.

او ادامه داد: ما پیش از این هم قرار بود در فروردین 1400 در شیراز میزبان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا باشیم که به‌خاطر شرایط کرونایی حاکم بر کشورمان این میزبانی از ما سلب شد. به هر جهت واقعیت این است که متاسفانه این پاندمی کرونا همه مسابقات بین‌المللی را تحت تاثیر قرار داد و کشور ما هم جدا از این اتفاقات نبود اما خوشحالم با رایزنی‌هایی که صورت گرفت مجددا میزبانی یک رویداد مهمتر به ایران داده شد. همان‌طور که برای گرفتن این میزبانی تلاش کردیم اگر شرایط کرونا اجازه بدهد برای حفظ آن‌هم تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت.

پاکدل درمورد محل میزبانی این مسابقات توضیح داد: فعلا در حال برنامه‌ریزی هستیم اما به طور قطعی مشخص نشده که مسابقات در کدام استان برگزار شود.

رئیس فدراسیون هندبال در پایان در رابطه با انتخاب سرمربی تیم ملی نیز گفت: چند گزینه خارجی را مد نظر داریم و در حال رایزنی هستیم. چندی پیش هم با یک مربی خارجی به توافق رسیدیم اما بعدا از حضور در ایران پشیمان شد. هنوز به نتیجه قطعی نرسیدیم اما قطعا برای هدایت تیم ملی از مربی خارجی استفاده خواهیم کرد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز