رییس فدراسیون تنیس:

تنیس بانوان ایران توانایی تاریخ سازی در قاره آسیا را دارد

۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۷:۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۱۶۲۹۳۹
تنیس بانوان ایران توانایی تاریخ سازی در قاره آسیا را دارد
داود عزیزی انگیزه، تلاش و جدیت بانوان تنیس باز ایران را ستود و با اشاره به توانمندی ملی پوشان آنها را شایسته تاریخ سازی در قاره آسیا عنوان کرد.
به گزارش برنا و  به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، داود عزیزی در جریان بازدید معاون ورزش بانوان وزارت وررش و جوانان گفت: تیم ملی تنیس بانوان فرایند خوب و هدفمندی را از زمان تشکیل تیم ملی ، رقابت های انتخابی و اردوی آمادگی سپری کرده است و طی زمان بندی مشخص شده برای رسیدن به آمادگی مطلوب علاوه بر اردوی حال حاضر در باشگاه منظریه ، اردوهای رشت و کیش را هم تا قبل از مسابقات فدکاپ خپیش رو خواهد داشت.

رییس فدراسیون تنیس با ابراز خرسندی از حضور معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در تمرین تیم ملی بانوان گفت : جدیت و تلاش بازیکنان و کادر فنی که سراسر انگیزه هستند در طی این مدت ستودنی است و خوشحالم که توانمندی خوبی را به منصه ظهور رسانده اند و نشان دادند شایستگی تاریخ سازی در رقابت های قاره کهن را دارند.

رییس فدراسیون تنیس گفت: تنیس بانوان استحقاق جایگاه بالاتری دارد و تلاش فدراسیون در ایجاد زمینه مناسب برای بروز توانمندی آنها بوده است که امیدوارم با نتیجه خوب همراه شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز