با حضور وزیر ورزش و جوانان؛

جلسه ارائه طرح‌های ملی و مشترک بین سه فدراسیون برگزار شد

۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۰:۴۲:۱۰
کد خبر: ۱۱۶۳۷۷۷
جلسه ارائه طرح‌های ملی و مشترک بین سه فدراسیون برگزار شد
جلسه ارائه طرح‌های ملی و مشترک فدراسیون‌های ورزش همگانی، ورزش روستایی و ورزش‌های زورخانه‌ای با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش برنا، جلسه ارائه طرح‌های ملی و مشترک فدراسیون‌های ورزش همگانی، ورزش روستایی و ورزش‌های زورخانه‌ای با حضور دکتر مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

در این نشست دکتر احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی گفت: توجه به حوزه ورزش همگانی و روستایی با هدف ارتقا سطح سلامتی، ایجاد نشاط اجتماعی و شناسایی استعدادهای ورزش در روستاها ضروری است.

او ادامه داد: با نگاه ویژه سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، اعتبارات بسیار خوبی در اختیار سه فدراسیون ورزش روستایی و بومی محلی، ورزشهای همگانی و زورخانه ای و پهلوانی قرار گرفت. انتظارات مردم و مسوولان ورزش حوزه ورزش همگانی نسبت به سایر فدراسیونها زیاد است، انتظار می رود برنامه ریزی ها به سرعت در مسیر اجرا قرا بگیرد.

احمدی گفت: برنامه های خوبی برای توسعه همگانی ورزش در بخش های مختلف تدوین شد تا بتوانیم این سه فدراسیون مهم  را در اولویت برنامه ای و حمایتی قرار دهیم. وزارت ورزش و جوانان گسترش ورزش همگانی در اقصی نقاط کشور از جمله توسعه و تجهیز خانه های روستایی، توانست به لحاظ کمی کیفی و زیرساختها به توفیقات خوبی دست پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز