بهنام ابوالقاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

هیچ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود/ شخصیت قهرمانی در این تیم نهادینه شده است

۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۰۵:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۱۶۷۰۶۵
هیچ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود/ شخصیت قهرمانی در این تیم نهادینه شده است
مهاجم اسبق تیم پرسپولیس گفت: با نمایشی که تیم گل‌محمدی در این دو دیدار از خود نشان داده من بعید می‌دانم تیمی بتواند برابر پرسپولیس مقاومت کند.

بهنام ابوالقاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به پیروزی شیرین تیم فوتبال پرسپولیس برابر الریان قطر اظهار داشت: پرسپولیس در این دیدار نمایش خوبی داشت و با وجود اینکه نیمه اول را با شکست به رختکن رفت بچه ها با نمایش خوب در دقایق اول نیمه دوم موفق شدند برد شیرینی را به دست آورده و گام بلندی را برای موفقیت در این تورنمنت بردارند.

مهاجم اسبق پرسپولیس در ادامه گفت: مهم ترین اتفاقی که برای تیم در این دیدار رخ داد این بود که با وجود دریافت گل اول در این بازی، موفق شد در زمان طلایی بازی در شروع نیمه دوم کامبک زده و با 2 گل پشت سر هم و روحیه بخش، از نظر روحی و روانی نیز ضربه سنگینی را بر حریف وارد و تمرکز و روحیه الریانی ها را برهم بزنند. این اتفاق باعث شد در ادامه اتفاقات بعدی بازی نیز به سود پرسپولیس رخ بدهد و حریف اجازه ای برای جبران نداشته باشد.

ابوالقاسم‌پور درخصوص از بین رفتن طلسم ناکامی‌های مهاجمان پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: اتفاق مهم و خوبی که در جریان این دیدار رخ داد، گلزنی مهاجمان پرسپولیس بود. مهاجمی مثل شهریار مغانلو از نظر فنی شرایط خوبی دارد و بازیکن تازه واردی محسوب می شود و برای هماهنگی و اخت شدن با شرایط و جو پرسپولیس نیازمند زمان بود. به اعتقادم از حالا به بعد باید نگاه خاص و متفاوتی به او در پرسپولیس داشته باشیم. 

این پیشکسوت پرسپولیس ضمن تمجید از عملکرد خوب همه بازیکنان تصریح کرد: نقطه عطف این دیدار حضور کمال کامیابی نیا در ترکیب پرسپولیس بود، بازیکنی که در این بازی تاثیر مثبت زیادی داشت و ضمن اینکه به خوبی وظایف و مسئولیت اصلی را در ترکیب پرسپولیس اجرا کرد، گل مهم و حیاتی را نیز به ثمر رساند و مجموعه این مسائل باعث شد او به عنوان بهترین بازیکن زمین در این رقابت مهم معرفی شود. 

او با اشاره به بازی بعدی پرسپولیس در این رقابت‌ها افزود: پرسپولیس در بازی بعدی باید برابر گوای هند به میدان برود. با نمایشی که تیم گل محمدی در این دو دیدار از خود نشان داده بعید می دانم تیمی بتواند برابر پرسپولیس مقاومت کند. البته تاکید می کنم پرسپولیس نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرد و باید با همه توان و انگیزه مقابل این تیم به میدان برود. به اعتقاد من سطح فوتبال هند با کشورهایی مثل ایران، امارات و.... قابل مقایسه نیست و پرسپولیس می تواند در این دیدار از سد حریفش عبور کرده و برد شیرین دیگری را به دست آورد. 

ابوالقاسم‌پور گفت: تیم پرسپولیس سال ها است شخصیت قهرمانی را در خود ایجاد و آن را حفظ کرده است. اگرچه شاید در بعضی از بازی ها نوسان و بالا و پایین هایی داشته اما فعل خواستن به خوبی در این تیم صرف شده و پرسپولیس می تواند با اتکا به این موضوع و برنامه هایی که یحیی و همکارانش برای این تیم دارند، سال های سال در فوتبال ایران و آسیا بدرخشد. 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز