استقلال ایران- الدحیل قطر

مجیدی و شاگردانش به دنبال سومین قربانی

۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۶۸۱۰۲
مجیدی و شاگردانش به دنبال سومین قربانی
شاگردان فرهاد مجیدی امشب سومین دیدار خود را در لیگ قهرمانان مقابل الدحیل قطر برگزار می‌کنند.

به گزارش برنا؛ استقلال امشب سومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار می کند. شاگردان فرهاد مجیدی در شرایطی مقابل نماینده قطر قرار می گیرند که در 2 بازی قبلی خود عملکرد فوق العاده ای داشته اند و رسانه های عربی لب به تمجید از پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا باز کرده اند.

استقلال در دیدارهای قبلی خود با نتایج 5 بر 2 و 3 بر صفر الاهلی عربستان و الشرطه عراق را شکست داد که نکته جالب در این 2 پیروزی برتری 3 گله آبی ها مقابل حریفانش است. استقلال در دیدار با الاهلی در عمق خط دفاعی آسیب پذیر نشان داد اما در بازی با الشرطه محمدحسین مرادمند جانشین عارف غلامی شد تا این ضعف تاحدودی پوشش داده شود.

آبی پوشان در هر 2 بازی قبلی خود فوتبالی تهاجمی را به نمایش گذاشتند و سیستمی که فرهاد مجیدی مقابل الشرطه انتخاب کرد باعث شد لایه های دفاعی این تیم شکسته شود و نماینده عراق حرفی برای گفتن مقابل استقلال نداشته باشد. استقلال در دیدار با الشرطه نسبت به نخستین بازی خود 3 تغییر در ترکیبش داشت. مرادمند به جای غلامی، دیاباته به جای مطهری و آرش رضاوند به جای سعید مهری در ترکیب استقلال مقابل الشرطه به میدان رفتند که هر 3 عملکرد فوق العاده ای داشتند. برای دیدار امشب هم احتمال می رود مجیدی تغییراتی در ترکیب استقلال انجام دهد و مطهری را که در بازی با الشرطه نیمکت نشین بود به جای دیاباته به میدان بفرستد.

دیدار با ستاره آبی

اگرچه فرهاد مجیدی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با الشرطه دیدار با این تیم را دشوارترین مصاف استقلال اعلام کرد اما قطعا خود فرهاد بهتر از هر کسی می داند الدحیل تیمی مرموز و خطرناک است. تیمی که در دقایق پایانی مقابل الاهلی پیروزی را با تساوی عوض کرد و از بازیکنان خارجی تاثیرگذاری بهره می برد که یکی از آنها علی کریمی ستاره فصل گذشته استقلال است. کریمی که سال گذشته با درخشش در مرحله گروهی یکی از عوامل مهم در صعود استقلال بود حالا باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد و برای درخشش مقابل استقلال هم انگیزه های زیادی دارد.

الدحیل در دیدار اول خود مقابل الشرطه پیروز شد اما در بازی دوم به نتیجه ای بهتر از تساوی برابر الاهلی دست پیدا نکرد. حالا شاگردان صبری لموشی که با 2 امتیاز کمتر از استقلال در رده دوم جدول قرار دارند برای اینکه از آبی پوشان ایرانی عقب نیفتند، با تمام وجود برای پیروزی در این دیدار به میدان می آیند و کار برای شاگردان فرهاد مجیدی دشوار خواهد بود اما روند خوب استقلال و فوتبال شناور و هجومی که این تیم در 2 دیدار گذشته از خود به نمایش گذاشته هواداران را به کسب پیروزی در این دیدار امیدوار کرده است.

مجیدی برای بازی امشب تمام نفرات خود را در اختیار دارد و باید دید او و دستیارانش برای این بازی دشوار و حساس چه تدبیری دارند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز