ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

دیدار با گوا بازی تمرینی برای پرسپولیس محسوب می‌شد/ تصمیم یحیی منطقی بود

۱۴۰۰/۰۲/۰۳ - ۲۳:۳۳:۵۵
کد خبر: ۱۱۶۹۳۵۴
دیدار با گوا بازی تمرینی برای پرسپولیس محسوب می‌شد/ تصمیم یحیی منطقی بود
پیشکسوت پرسپولیس ضمن تمجید از عملکرد تیم گل‌محمدی گفت: پرسپولیس در این دیدار یک بازی تمرینی را پشت سر گذاشت.

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی پرسپولیس برابر حریف هندی‌اش اظهار داشت: اگرچه گوا تیمی نبود که بخواهد برای پرسپولیس دردسر ایجاد کند اما بچه ها در این دیدار عملکرد خوبی داشتند و با نمایش قابل قبولی که از خود ارائه کردند موفق شدند در یک بازی بدون استرس به 3 امتیاز مهم دست پیدا کنند.

پیشکسوت پرسپولیس با تاکید بر این مساله که گوا تیمی نبود که بخواهد پرسپولیس را تحت فشار قرار دهد، تصریح کرد: یحیی با شناخت خوبی که از حریف داشت در این دیدار تصمیم خوبی گرفت و با ترکیبی متفاوت پرسپولیس را به میدان فرستاد. نفرات نیمکت نشین نشان دادند به لحاظ فنی و فوتبالی فاصله زیادی با اصلی ها ندارند و این موضوع دست گل محمدی را باز گذاشت تا با استراحت دادن به نفرات اصلی، انگیزه ذخیره ها را برای ادامه رقابت برای حضور در ترکیب اصلی برای بازی های آینده بالا ببرد.   

او در ادامه گفت: پرسپولیس در این دیدار با شناخت خوب برابر حریفش به میدان رفت و اینکه کادر فنی با تغییرات زیادی ترکیب را به میدان فرستاد کار منطقی و درستی بود. 

عربشاهی درخصوص روند فنی بازی به خبرنگار برنا گفت: با توجه به شرایط حریف، پرسپولیس در این دیدار یک بازی تمرینی را پشت سر گذاشت و در حالی که گوا در فاز حمله قدرتی نداشت و بیشتر بازی مدرسه ای از خط دفاع در دستور کار خود داشت، پیروزی پرگلی برای پرسپولیس به ثبت رسید. ضمن اینکه باید به این موضوع اشاره کنم شاید اگر دقت مهاجمان در این بازی کمی بیشتر بود، باز هم امکان گلزنی به این تیم وجود داشت.

عربشاهی با اشاره به این موضوع که برتری چهار بر صفر نتیجه قابل قبولی برای پرسپولیس بود، تصریح کرد: یحیی در این دیدار از آل کثیر و مغانلو در خط حمله استفاده کرد، مهاجمانی که در طول بازی عملکرد خوبی را از خود ارائه و نشان دادند می توانند مکمل های خوبی برای هم باشند و با استفاده و حمایت از سوی مردان خط میانی مشکل گلزنی پرسپولیس را به طور کامل حل کنند. پرسپولیس از گذشته تا به امروز به عنوان یک تیم هجومی شناخته می شد و با حل کامل مشکل گلزنی می توان گفت آینده خوبی در انتظار این تیم خواهد بود. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز