ژاوی: سرنوشت را خودمان رقم می زنیم/ بازی با فولاد برای ما تعیین کننده است

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۴:۳۰
کد خبر: ۱۱۷۰۴۰۰
ژاوی: سرنوشت را خودمان رقم می زنیم/ بازی با فولاد برای ما تعیین کننده است
سرمربی السد قطر گفت: تنها کسانی هستیم که سرنوشت خودمان را رقم می‌زنیم و این تنها چیزی است که ذهنم را مشغول کرده است.

به گزارش برنا؛ ژاوی هرناندز در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های السد قطر و فولاد ایران گفت: مسابقه‌ای سخت خواهیم داشت که برای ما بسیار مهم است. فولاد تیمی قدرتمند و هجومی است که در بازی رفت مقابل این تیم ضربه خوردیم. به‌خوبی آماده ارائه بهترین بازی هستیم. می‌دانیم این مسابقه دیداری تعیین‌کننده و بازی فینال ماست که سرنوشت تیم را تعیین می‌کند.

او گفت: همه در تیم می‌دانند که این بازی فینال ماست و برای آن سخت تلاش می‌کنیم. باید بهترین عملکرد خود را ارائه کنیم و با کسب پیروزی، به دهمین امتیاز برسیم. باید با اشتیاق، قدرت، احساس و با نمایش بهترین سطح خود مقابل تیمی قوی بازی کنیم تا پیروز شویم.

سرمربی السد در مورد فشردگی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: هر سه روز به میدان می‌رویم که این موضوع از ابتدای مسابقات، فشار زیادی روی تیم‌ها ایجاد می‌کند.  سختی برنامه‌ریزی، به‌خصوص در ماه رمضان را می‌دانیم و باید برای آن آماده باشیم. رقابت سنگینی میان همه تیم‌ها وجود دارد و ما هم ابزار لازم را برای صعود داریم. به خودمان تکیه می‌کنیم و می‌توانیم به مرحله بعد برسیم. آماده مسابقه فردا هستیم و با وجود این مشکلات، از بازی بازیکنانم راضی هستم.

ژاوی در مورد صعود نماینده عربستان به صدر جدول گروه D و دیدار شاگردان منزس با الوحدات اردن گفت: فقط باید روی کار خودمان تمرکز کنیم و به سایر نتایج نگاه نمی‌کنیم. نتایج النصر و تیم‌های دیگر برای من اهمیت ندارد و همه چیز در دستان خودمان است. تنها کسانی هستیم که سرنوشت خودمان را رقم می‌زنیم و این تنها چیزی است که ذهنم را مشغول کرده است. این اراده را داریم تا جایگاه خود را در جدول قطعی کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز