استقلال تهران صفر - ذوب آهن اصفهان ۲

پیروزی بزرگ ذوب آهن/ استقلال با شکست به استقبال دربی رفت

۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۳:۱۱:۲۲
کد خبر: ۱۱۷۶۷۸۰
پیروزی بزرگ ذوب آهن/ استقلال با شکست به استقبال دربی رفت
تیم فوتبال استقلال تهران در ورزشگاه آزادی تن به شکست داد.

به گزارش برنا؛ دو تیم فوتبال استقلال تهران و ذوب‌ آهن اصفهان از ساعت 22:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با حساب 2 بر صفر به سود ذوبی ها به اتمام رسید تا استقلال با شکست به استقبال دربی پایتخت برود.

بازی در دقایق ابتدایی بیشتر در میانه میدان در جریان بود و دو تیم سعی داشتند روی دروازه یکدیگر فرصت‌هایی ایجاد کنند. در دقیقه 6 گل اول بازی توسط تیم ذوب آهن به ثمر رسید و وحید محمدزاده روی ارسال مجتبی حق‌دوست موفق شد با ضربه سر، دروازه استقلال را باز کند تا شاگردان مجتبی حسینی، یک بر صفر پیش بیفتند. دقیقه 10 شیخ دیاباته روی یک ارسال با ضربه سر، فرصت خطرناکی برای آبی‌پوشان ایجاد کرد اما گردان موفق شد فرصت گلزنی را از استقلال بگیرد. استقلال در ادامه بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست فرصت مناسبی برای خود دست و پا کند و این مساله باعث شد تا بازی یک بر صفر به سود ذوب‌آهن پیش برود. مسعود ریگی در دقیقه 27 از پشت محوطه جریمه شوتی روانه دروازه حریف کرد که شهاب گردان بازهم مانع گلزنی شاگردان فرهاد مجیدی شد. استقلال روی یک حرکت تاکتیکی، در محوطه جریمه ذوب‌آهن صاحب موقعیت شد اما ضربه دیاباته در این موقعیت راه به جایی نبرد. در پایان تلاش استقلال برای زدن گل مساوی نتیجه‌ای نداشت تا این بازی در پایان نیمه اول با برتری یک بر صفر تیم ذوب‌آهن به پایان برسد.

99

اولین فرصت نصفه و نیمه در نیمه دوم در دقیقه 55 با ضربه ارسلان مطهری خلق شد که شهاب گردان به راحتی این ضربه را دفع کرد. در دقیقه 57 فرار سرعتی محمد نادری و پاس رو به جلوی او ارسلان مطهری را در موقعیت خوبی قرار داد که ضربه سر ضرب مهاجم استقلال را شهاب گردان با واکنشی دیدنی راهی کرنر کرد. در دقیقه 59 اشتباه عارف غلامی در حفظ توپ در میانه میدان با لو دادن توپ همراه شد و میلاد جهانی با بهترین استفاده از این فرصت با ضربه ای دیدنی از پشت محوطه جریمه استقلال برای دومین بار دروازه آبی پوشان را باز کرد. در دقیقه 69 دیاباته یک بار دیگر می توانست با استفاده از ارسال مطهری از جناح راست با ضربه سر دروازه ذوب را باز کند که ضربه سر چکشی این بازیکن را شهاب گردان به راحتی در اختیار گرفت. در دقیقه 72 یک بار دیگر آبی پوشان تا آستانه باز کردن دروازه ذوب آهن رفتند که باز هم شهاب گردان با واکنش درستش اجازه نداد پاس رو به عقب نادری خطری روی دروازه اش ایجاد کند.

در دقیقه 75 شیخ دیاباته بار دیگر تا آستانه باز کردن دروازه ذوب آهن رفت اما مهاجم آبی پوشان نتوانست از ارسال خوب و دقیق قایدی استفاده لازم را ببرد و توپش با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 80 مهدی قایدی با تکنیک فردی اش درون محوطه جریمه ذوب آهن برای خودش موقعیت شوت زنی ایجاد کرد که ضربه او بعد از برخورد به بازیکنان حریف به کرنر رفت. در دقیقه 81 ضربه ایستگاهی نصیب استقلال شد که مهدی پور مستقیم آن را به سمت دروازه ذوب آهن شلیک کرد و شهاب گردان بار دیگر با واکنش خودش مانع از باز شدن دروازه تیم میهمان شد تا کرنری دیگر نصیب آبی پوشان شود. در دقیقه 82 ارسلان مطهری قدر پاس آرمان رمضانی را ندانست و در موقعیتی بسیار ایده آل و در حالتی تک به تک با شهاب گردان، ضربه‌اش به بالای دروازه رفت. در دقیقه 88 دیاباته بار دیگر در محوطه جریمه ذوب آهن صاحب موقعیتی خوب شد که باز هم شهاب گردان سد محکمی برابر استقلالی‌ها شد و اجازه نداد دروازه اش با خطر مواجه شود. استقلال با قبول این شکست 34 امتیازی باقی ماند و فرصت کم کردن فاصله اش با سپاهان و پرسپولیس را از دست داد.

داور: رضا عادل

کمک‌ها: محمدرضا منصوری و مهدی الوندی

کارت زرد: رضا محمود آبادی، پیمان رنجبری، سینا اسدی بیگی، محمد سلطانی‌مهر، مجتبی حسینی (سرمربی ذوب‌آهن) و آرش رضاوند (استقلال)

ترکیب استقلال تهران: محمد رشید مظاهری، سید احمد موسوی، سیاوش یزدانی، محمد نادری، عارف غلامی، مسعود ریگی، شیخ دیاباته، مهدی قایدی، هرویه میلیچ (65- آرمان رمضانی)، سبحان خاقانی (53- ارسلان مطهری) و آرش رضاوند (46- مهدی مهدی‌پور).

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب ذوب‌ آهن اصفهان: شهاب گردان، وحید محمدزاده، سیدعبدالله حسینی، مسعود ابراهیم‌زاده، میلاد جهانی (75- علی خدادادی)، رضا محمودآبادی (46- سیدمحمد قریشی)، پیمان رنجبری، محمدعلی کاظمی، سینا اسدبیگی، محمد سلطانی‌مهر و مجتبی حق‌دوست (86- مهرداد قنبری).

سرمربی: مجتبی حسینی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز