محمود شافعی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس و سپاهان شانس‌های قهرمانی هستند/ برای حفظ گل‌ریحان تلاش می‌کنیم

۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۱۷۹۷۸۲
پرسپولیس و سپاهان شانس‌های قهرمانی هستند/ برای حفظ گل‌ریحان تلاش می‌کنیم
سرمربی جدید گل‌ریحان البرز امیدوار است وضعیت این تیم بهتر از گذشته شود.

محمود شافعی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص حضورش به عنوان سرمربی جدید تیم گل‌ریحان البرز اظهار داشت: شرایط این تیم سخت و خاص است اما با توکل به خدا در تلاش هستیم تا بستری فراهم شود و بتوانیم حق و حقوق فوتبالی بچه های این تیم را به آنها برگردانیم. اگر قرار باشد همه چیز ایده آل باشد که کار خاصی به وجود نمی آید. انسان در شرایط سخت باید هنرش را نشان و توانایی هایش را بروز بدهد و به امید خدا اتفاق خوبی بیفتد و حق و حقوق بچه ها را برگردانیم.

او درمورد پیش‌بینی‌اش از آینده گل‌ریحان افزود: تلاش خود را می کنیم. البته فوتبال غیرقابل پیش بینی است و به لطف پروردگار و زحمت بچه ها ان شاالله به خواست قلبی خود که ماندن در لیگ است، خواهیم رسید.

شافعی درمورد تقابل تیمش برابر بادران و رویارویی‌اش مقابل چهره‌های پرسپولیسی این تیم به خبرنگار برنا گفت: عاشوری از بزرگان باشگاه پرسپولیس و کاپیتان بنده بود. برای شاه محمدی و آقای کرمانی به همین شکل احترام ویژه ای برایشان قائل هستم و به هر شکل شرایطی پیش آمد که با آنها جدالی داشته باشیم. برای این تیم و کادر فنی اش آرزوی موفقیت دارم. 

پیشکسوت پرسپولیس درمورد شرایط حال حاضر تیم گل‌محمدی تاکید کرد: سطح کیفی پرسپولیس قابل بحث است. همه در لیگ قهرمانان دیدیم که پرسپولیس با اقتدار صعود کرد. در حال حاضر این تیم، یک تیم توانمند و منسجم  است که با درایت گل محمدی و بقیه دوستان از شرایط خوبی برخوردار است. من قطع به یقین می گویم که پرسپولیس بازدهی اش فراتر از لیگ ایران است و امیدوارم که این روند به رشد را حفظ کند. 

او درخصوص مدعیان حال حاضر لیگ بیستم تاکید کرد: بنده فکر می کنم بین سپاهان و پرسپولیس یک تیم قهرمان این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتبال شود. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز