ابراهیم نوزایی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مسئولان وزارت ورزش و جوانان از چوگان حمایت می‌کنند/ تیم بانوان شرایط خوبی دارد

۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۱۸۲۳۵۶
مسئولان وزارت ورزش و جوانان از چوگان حمایت می‌کنند/ تیم بانوان شرایط خوبی دارد
رئیس فدراسیون چوگان به آینده این رشته امید دارد.

به گزارش برنا؛ رقابتهای چهار جانبه جام فردوسی با حضور ۴ تیم نوروزآباد، پاسارگاد شهدا، نیروی زمینی ارتش و کانون چوگان البرز، طی دو‌ روز پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت در مجموعه چوگان نوروزآباد برگزار شد. روز پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ابتدا تیم‌های نوروزآباد و کانون چوگان البرز به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با نتیجه ٨ به ٣/۵ به نفع کانون چوگان البرز تمام شد.

در دومین مسابقه نیز پاسارگاد شهدا توانست با کسب نتیجه ۵ به ٣ پیروز میدان شود.  بر اساس این گزارش، در دومین روز از این رقابتها، در بازی اول روز جمعه ٣١ اردیبهشت ابتدا مسابقه رده‌بندی برگزار شد که تیم نیروی زمینی ارتش با نتیجه ۷ بر ۴ تیم نوروزآباد را شکست داد و به مقام سوم دست یافت. در دیدار فینال جام فردوسی نیز تیم کانون چوگان البرز توانست با کسب نتیجه ٧ بر ٣ مقابل تیم پاسارگاد شهدا به پیروزی برسد و قهرمان شد.

ابراهیم نوزایی، رئیس فدراسیون چوگان درباره برگزاری مسابقات به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: اولین مسابقه است که در سال 1400 روی چمن برگزار کردیم و تا بحال شرایط جوی به ما این اجازه را نداده بود. همه بازیکنانی در سطح بالا بودند و ما سطح 3 و 4 داریم. سطح 1 داریم و بین 4 تا تیم این بازیها برگزار شد و در سطح استان تهران نیز هست. اگر یک یا دو تیم دیگر هم می آمد ما مشکلی نداشتیم که بخواهیم مشارکت بدهیم.

او ادامه داد: ما هفته آینده روز جمعه مسابقات خانم ها را برگزار می کنیم و مسابقات بعدی بر اساس تقویم فدراسیون انجام می شود که تقویم در طول سال برنامه ریزی شده و اگر انشاالله ویروس کرونا مجال دهد و شر آن از سر جهان کم شود می توانیم در برنامه ریزی که داریم مسابقات را برگزار کنیم. تیم چوگان بانوان ما از تیمهای خوب چوگان در سطح منطقه است و آنها آمادگی خیلی خوبی دارند و ضمن اینکه بازیکنان چوگان نیز بیمه ورزشی هستند.

نوزایی خاطرنشان کرد: مسئولان وزارت ورزش و جوانان در حد توان خود از چوگان حمایت می کنند و این رشته برای اینکه روزهای بهتری را تجربه کند نیازمند تدارکات بهتری است و امیدوارم این اتفاق در آینده نه چندان دور رخ بدهد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز